beetje bloedverlies en afscheiding

A

Anoniem

Guest
Ik had vandaag best veel afscheiding en toen ik na het plassen deed vegen zat er wat veegbloed bij. Een beetje zoals je hebt vlak voor je ongesteld wordt om te laten merken dat het gaat gebeuren. Gisterenmiddag rond dezelfde tijd had ik het ook. Maar verder eigenlijk niet meer. Nu weet ik niet goed wat ik moet want als ik het ziekenhuis bel zeggen zij toch dat ik maar even langs moet komen, terwijl ik het gevoel heb dat het in deze hoeveelheid geen kwaad kan. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of weten wat ik moet doen?

Ik zou toch effe langs het ziekenhuis gaan meid. Bloedverlies is nooit goed lijkt mij. Ik heb nooit bloedverlies gehad, ook niet vlak voor de bevalling.  Beter 10 X teveel gaan dan 1 X te weinig.

Groetjes Miriam.

Hallo,

Mijn eerste bevalling begon met een beetje bloedverlies, maar dat was vermengd met slijm.   Kort daarna begonnen de weeën en toen ze in het ziekenhuis een uurtje later mij onderzochten bleek ik al 5cm ontsluiting te hebben. Ik had amper een wee gevoeld.
Misschien toch best even naar het ziekenhuis gaan?

Heidi

bij mij begonnen alle 2 de bevallingen met verlies van slijm met bloeddraden er door
Als ik dat had begonnen de weeen binnen 234 uur
sterkte heeft de sex ei'ndelijk geholpen ha ha
doei marina

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen voor de bevalling elke keer wat bloed als ik naar het toilet was geweest. Volgens de gyn toen niets om me druk over te maken.
Nu heb ik van de vk een lijstje meegekregen met wanneer ik mag bellen en daar staat ook bij: indien meer dan een maandverband bloed.
Maar ik zou vooral doen waar jij jezelf prettig bij voelt.

Groetjes Nathalie 39 +1

Ik had een twee dagen voor de bevalling begon ook een beetje afveegbloedverlies en dit had ik allebei de avonden om 8 uur in de avond en verder niet. Ik maakte me er toen geen zorgen over, ik had al gelezen dat dit het begin kan zijn van een bevalling en mijn gevoel zei dan ook dat het niet meer lang ging duren.
Maar als je twijfelt moet je wel altijd even bellen hoor! Maar het is inderdaad ook wat iemand al eerder zei, verlies je meer dan een maandverbandje bloed, dan moet je zeker bellen!

Groetjes Hanneke

Allemaal kei bedankt voor jullie advies. Ik ben een stuk minder ongerust en wacht het inderdaad gewoon maar rustig af. En met een beetje geluk is het inderdaad het begin van de bevalling :)

Ik had ook net aan mijn begin van mijn bevallign mijn slijmprop verloren met een beetje bloed. Aan het eind vd avond begonnnen de echte weeen..dus veel succes misschien!!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan