Beetje bloedverlies

Ik ben bijna 5 weekjes zwanger .. heel pril allemaal nog maar ik heb sinds gister beetje bloedverlies , niet echt rood meer beetje bruinig. Voor de rest geen krampen, misselijk of iets! Maar 20 januari is pas mn eerste echo en maak me toch hier en daar best zorgen ?<br />Tis mn eerste zwangerschap. <br /><br />Hebben meer hier last van gehad..<br />
 
Ik heb met een week of 6 en 11 iets bloedverlies gehad. Loopt hier nu een 2,5 jarige druktemaker rond. 
Toen we m’n ouders met 11,5 weken vertelden dat ik zwanger was kwamen ook de tranen van spanning over het bloedverlies eruit. Toen vertelde m’n moeder dat ze dat bij alledrie haar zwangerschappen had gehad en mijn zussen hetzelfde hadden gehad... 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer het los te laten, je hebt er echt geen invloed op... helaas... 
 
Ik ben nu 6 bijna 7 weken zwanger. Sinds gisteren ineens bloed na het plassen. Het begon met bruin oud bloed en de volgende dag helder bloed , PANIEK! 
gelukkig mocht ik terecht voor een echo en daar zag ik een piepklein kindje met hartslag! Ondertussen bloed ik nog steeds dus blijft spannend.
het kan je baarmoedermond zijn of door geslachtsgemeenschap komen. Ik hen ook geen krampen of pijn denk dat dat wel uitmaakt. Ik zou vragen of je een controle echo mag bij de verloskundige.
 
zelf heb ik dmv clear blue test gekeken of mn hcg was gestegen dat was gelukkig het geval en dus een bevestiging
 
Heel begrijpelijk die paniek! Het kan immers beide kanten op gaan. Ik had het een paar weken terug, en helaas deze week te horen gekregen dat het hartje is gestopt met kloppen en nu in afwachting van een miskraam dus. Maar bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik het ook, en daar dus niks aan de hand, en ook geen oorzaak gevonden. Maar op deze termijn kunnen ze vaak sowieso nog geen hartje zien kloppen (of überhaupt iets van de zwangerschap), al is het misschien wel mogelijk om te vragen of je straks eerder op controle kan komen (vanaf ongeveer 5,5-6 weken is er meestal wel iets te zien, en met meer dan 6 weken is de kans best groot op een kloppend hartje, als het tenminste goed zit). 
 
Terug
Bovenaan