beetje bruine afscheiding?

A

Anoniem

Guest
Hoi
Wie kan mij helpen?
Ik hoef pas vrijdag ong te worden en ben nooit eerder ong.en vandaag had ik met afvegen een beetje bruine afscheiding..hoe kan dat.is het deze maand dan weer mis???wie kan mij helpen?
kuss karin

Misschien is het juist wel helemaal niet mis. Op dit moment heb ik exact hetzelfde, af en toe wat roze / lichtbruine afscheiding bij het afvegen ... Bij mij zou ik het echter meer herkennen als een innestelingsbloeding dan als aankomende ongi, maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo ... Maar wie weet is dat het bij jou ook wel!

hoi kris,
ja raar is dat he?heb wel een beetje krampjes en zeer pijnlijkeborsten en dat had ik al na de klusweek!(die krampjes niet)heb jij dat ook?ik ben ook nooit eerder ong.en ook niet eerder tekens normaal.als ik ong moet worden dan ben ik bam ong.!
we wachten af wanneer is jou nod?
grt karin

Hey hoi,

ik weet niet of het wel een innestelingsbloeding zal zijn...dat had je dan volgens mij al eerder moeten hebben, ergens vorige week. Zou het niet kunnen dat je ongesteldheid dit keer op deze manier begint??? Wil niet heel lullig doen, maar heb bij mijn eerste zwangerschap dat wel gehad, bleek innestelingsbl. te zijn, en nu zijn we weer bezig en had het toen net als jij nu verteld, 2/3 dagen voor ik ong.moest worden. Ging toen ook twijfelen maar een innest.bl. heb je vaak een (dikke) week voor je ongesteld moet worden en dat kan volgens mij niet heel veel afwijken. Sorry dat ik even mijn vervelende mening geef, één die je liever niet hoort denk ik, haha, maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis! Veel succes,

groetjes Mellow

hey hoi
ik weet het ook niet kan,ik heb bij mn eerste zwangerschap ook geen inestelingsbloeding gehad.maar ik denk dat ik in deze dagen toch ongesteld wordt!
ik vind het fijn dat je recht uit je mening geeft het is erg belangrijk voor me!!
kus karin

Terug
Bovenaan