Beetje buikpijn

A

Anoniem

Guest
Ik heb buikpijn (lichte menstruatiekrampen) maar mijn nod is 11 februari. Rond de 28e was dus mijn eisprong.... Kunnen dit zwangerschapstekenen zijn? Heb het ook in mijn rug gehad van vorige week zaterdag tot donderdag.

Pin je er niet op vast meid, omdat je bezig bent met zwanger worden, voelt het nu anders en voel je ook vanalles. Ik wil niet zeggen dat het geen zwangerschapstekenen kunnen zijn, maar verheug je niet teveel anders is de teleurstelling extra groot. Ik heb er ervaring mee. Ik had in ronde 1 ook pijn aan mijn borsten en pijn in   mijn onderrug, maar werd op mijn NOD ongi.

Ik  voor je dat het raak is, laat het weten oke

Liefs Charlie

Het zou ook te mooi zijn als het wel was. We zitten nog maar in de 3e ronde.
Maar..... het kan..... we'll see

Lfs Benthe

Ik heb hetzelfde.
Zit ook in ronde 3.
Eerste kindje.
Heb al sinds woensdag buikpijn. Ergers als dat ik ongesteld moet worden maar ongeveer hetzelfde gevoel. Heb het idee dat ik ook licht misselijk ben maar dat ook tussen de oren zitten ;-)
Mijn NOD is 12 feb.
Als ik niet zwanger ben dan hoop ik niet dat ik me zo blijf voelen iig.... want dit is niks.
Ben ook sneller moe...

Pfff,  wat kunnen we onszelf toch gek maken hè. Maarja, je wilt ook zó graag!!
Jouw nod op 12 februari, de mijne is 11 februari; zitten we nu dus in hetzelfde schuitje.
Ik zal voor je duimen.

Kus Benthe

Heej Benthe!

Mijn nod is 10 februari en ik heb gisteren en eergisteren ook pijn in mijn buik gehad. Nu is het weer weg.....net alsof ik ongesteld ging worden. Jammer genoeg weet ik ook niet wat het betekent.....

Ik weet wel dat dit niet leuk is. Die onzekerheid...wel? niet? Ik blijf mezelf maar voorhouden dat het vast niet zo is, maar toch blijf je hopen......pffff, ik hoop gewoon maar dat het snel vrijdag is.

Ik hoop voor jullie meiden dat het raak is!!!

Groetjes, Tessje.

Hoi,

Ik heb ook vandaag een beetje buikpijn. Alsof ik ongesteld moet worden. Maar veel minder dan anders. 3e ronde voor mij.
Ik weet niet of dit erbij hoort.
We zien het wel. Nod is waarschijnlijk vrijdag de 10e.
Succes en sterkte allemaal.........

D

Hey Dianne!

Mijn nod is ook de 10e...spannend.......

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan