Beetje creepy..

Hoi Meiden,

Dylano zegt de laatste tijd dingen die toch een beetje "creepy" beginnen te worden.

Zal ff wat voorbeeldjes geven.. Vorige week wees hij naar de telefoon en zei hij "Oma bellen, Oma bellen" Dus ik kijk naar de telefoon.. want hij licht eerst op, en dan pas krijgen we het geluid. Maar ik zag nix, en dacht dat hij Oma wou bellen, dat was mss ook wel hoor ;-) Maar toen, nog geen 10sec later, belde idd Oma op. Dat kan zeker toeval zijn!!
Een paar dagen later zei hij tegen ons: Ome Alex baby in buik. Nou, toen wisten we ff niet wat we moesten zeggen. Mijn zus is 8wk zwanger, en haar man heet dus Alex.
Nu is mijn schoonzus ook zwanger, en dan zegt hij ook altijd "Ome Michel baby in buik". Wij zeggen dan altijd, nee Dylano, tante Ilona heeft een baby in haar buik, maar die is van hun samen.
Ik had Dylano nog niet verteld dat Tante Debby (ja ze is mijn stiefzus, dus 2 Debby's hihi) een baby in haar buik heeft.
En ohja.. Een xtje sochtends.. Hij zegt tegen papa: Papa, Picht & Potch Baby TV (tekenfilm op Baby TV dus ;-)) dus Ramon zet hem over om te kijken of hij gelijk heeft, en hij was net 15sec begonnen!

Vind dat een beetje creepy.. Of zou ik er teveel op letten?

Zelf heb ik ook regelmatig dromen, die een dag of paar dagen later, ook uitkomen.
Toevallig vrijdag nog.. Had gedroomd over dat er een lijk in een soort van meertje lag, Ik herinner mezelf dat het in mijn droom een beetje stonk, maar niet echt heel erg.. Kon de droom maar niet thuisbrengen, tot Ramon TT raadpleegde, en daar stond dat er een man was gevonden in een moeras.. Die was wss sochtends vroeg van de weg afgekomen, is in het donker gaan lopen, en is in het water terechtgekomen. Hij is overleden..

Wat vinden jullie? Moet ik hierin nuchter zijn??

Liefs Deb.

Hey Deb,

Ik zou er inderdaad nuchter in zijn. En daar bedoel ik mee dat je het niet hoeft te ontkennen, want ik vind het juist erg bijzonder!
Je hoort vaak dat jonge kinderen bepaalde "gaven" kunnen hebben of wat meer kunnen zien dan wij. Vaak wordt dit na hun 7e jaar minder...
Ik zou in ieder geval nooit tegen Dylano zeggen dat iets niet klopt of iets niet waar is, ik zou het gewoon zien als iets wat hij nou eenmaal kan.
Mocht hij er ooit last van krijgen of iets kun je altijd nog naar mee informatie zoeken, ik zou het voor nu gewoon laten voor wat het is, en trots op je ventje zijn omdat hij zoiets kan :)

Evelien

Hi,

Ik zou het, net als Evelien, niet ontkennen, maar gewoon even aankijken hoe het gaat lopen. Kinderen staan veel meer open voor het "bovennatuurlijke". Of het uiteindelijk ook iets wordt, zal de tijd moeten leren. Ik weet dat mijn zoon een sterke band heeft met mijn overleden vader en hij ziet vaak een meneer. Ik zeg altijd dat mama die niet kan zien, maar vraag of hij even naar de meneer wil zwaaien. Meneer is niet eng, maar gaat wel altijd naar de winkel, zegt ie. Of het echt is of een fantasie, ik weet het niet. We zullen zien...

Gr. Tamara.

HOI!

Ik geloof echt helemaal niet in zulke dingen! Ik denk dat ik er gewoon te nuchter voor ben. Als zoiets gebeurd denk ik aan toeval. Ik maak ook eigenlijk nooit zoiets mee, dus misschien dat ik er nog wel eens anders over ga denken.

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan