<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik open even een nieuw topic,</p><p>Mijn man en ik runnen samen een redelijk druk bedrijf en hebben besloten te gaan voor ons 1ste kindje, spannend! Echter we zijn niet het jongste koppel meer ik 34 hij 41 ?. Na 15 jaar spiraal eruit, en eerst 2 x 24 dagen toen 21 laatste keer 35 dagen! </p><p>Afgelopen keer dacht ik toch echt zwanger te zijn want ik was al 13 dagen overtijd, maar helaas toch ongesteld geworden. Laatste cyclus was dan blijkbaar 35 dagen. Nu las ik hier dat men ovulatie testen gebruikt om je eisprong te vinden. Aangezien ik niet echt weet wat het bij mij is zal ik dit deze maand proberen. Mssn beetje domme vraag dan maar hoe gaat dat in zn werk. Moet je de sticks gebruiken vanaf dat je niet meer ongesteld bent of eerst week wachten? En dan met de smiley meer sporten of ? Dan vanaf de eerste smiley is je eisprong op komst ? </p><p>De vorige keren hebben we het op de gok gedaan. </p><p>Ik ben nieuw in deze prachtige wereld van zwanger worden maar heb er echt niet zoveel verstand van.</p><p>Wie kan mij helpen? </p>