beetje de weg kwijt

A

Anoniem

Guest
hey meiden

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en deze was positieve :D:D:D:D
Maar heb al wel de hele dag last van een soort buikkrampen. kan het zijn dat ik toch nog niet zwanger ben of dat ik wel zwanger ben en voorals nog ongesteld moet worden. ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken

heeft iemand hier ervaring mee?????

Ik heb er geen ervaring mee, helaas.

Op dit moment ben je iig zwanger. Gefeliciteerd!!

Het kan natuurlijk zo zijn dat er een zeer vroege miskraam op komst is, maar ik heb veel vaker gehoord dat de krampjes er bij horen! Veel meiden hebben last van een ongigevoel de eerste weken van de zwangerschap.

Afwachten is het enige wat je kan doen en bij erge twijfel kun je je huisarts raadplegen. Hij/zij zal waarschijnlijk ook zeggen dat je nog moet wachten. Voor een eerste echo (om te zien of alles met het vruchtje in orde is), is het gewoon nog te vroeg. De echo op dit moment kan hooguit bevestigen of je zwanger bent, maar daar heb de test al voor!

Probeer je geen zorgen te maken, krampjes en zelfs wat bloedverlies kunnen allemaal bij een prille zwangerschap horen!!

Liefs Daisy

Hai meid,

Ik zeg: gefeliciteerd!
Heb er zelf geen ervaring mee maar wat Daisy zegt: je hoort het regelmatig in het prille begin van een zwangerschap. Bel anders even je huisarts of gyn als je je echt zorgen maakt.....

Sterkte en probeer ervan te genieten!

Liefs Lynn.

Gefeliciteerd meid, dat ongi gevoel kan nog een paar weken aanhouden.

ik ben nu 16 weken zwanger ik lees hier af en toe nog mee maar dat had ik in het begin ook de eerste paar weken krampen alsof het leek dat ik ongesteld moest worden dat hoort er bij heb ik bij alle zwangerschappen gehad

hey meiden

super bedankt voor jullie geruststellende woorden

Dikke kusss
(een aankomende mama)

Terug
Bovenaan