beetje depri, bah

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb een beetje een depri dag.
Ik vraag me gewoon af of er niet iets met mij aan de hand is....
Ik zit nu nog in ronde 8 en misschien bijna in ronde 9, ik voel ook deze maand weer niet waarvan ik zou kunnen zeggen ik ben zwanger...
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die er langer over doen maar toch!

We hebben ook deze maand weer een hoop geklust omdat ik niet een heel regelmatig cyclus heb.
We klussen zo'n twee weken ruim, en dan om de dag.
Het moet dan toch eens raak zijn ?
Ik vraag me gewoon af of het mij niet gegund is of zo.....
Wat doe ik fout, ik zie verdorie iedereen om me heen zwanger worden of met baby's

Nu ga ik maar even naar de stad en dan lekker shoppen en me eigen verwennen...
Misschien helpt het !

Liefs noomie 22, 23 jaar, ronde 8, eerste kindje

hai

ik voel helemaal met je mee, ik schreef net ook dat ik een kl.tedag heb.
En inderdaad, overal waar ik kijk lopen vrouwen met kleintjes en ik zie overal zwangere vrouwen, misschien let ik er teveel op maar dan denk ik ook hetzelfde.... waarom  ik niet ?! En begin ik gelijk te twijfelen of wij uberhaupt wel kinderen kunnen krijgen...
Maar ja, 1 ding; wij weten niet wat misschien die vrouwen ook hebben moeten meemaken eer zij zwanger raakte...

Maar kop op meid, op naar hetvolgende (misschien dan wel bevruchte) eitje !!

liefs
DiSilva

Hou vol Noomie.
Zoals ik ookal bij DiSilva schreef: het is het wachten dubbel en dwars waard hoor!
Kop op!

Liefs, TeHa

Balen he meis

De een is al zwanger als ze haar man belt en de ander moet er heel lang op wachten

ik kan je wel een paar tips geven misschien hebje ze wel al geprobeert

Je zegt een onregelmatige cyclus te hebben wat je kunt doen ik ovulatietesten gebruiken zo zie je wanneer je het vruchtbaarste bent.

Niet de hele maand sex hebben maar echt alleen i de vruchtbare periode

tarwekiemoliecapsules slikken en je man zzink laten slikken

zal nog es nadenken of me nog wat te binnen schiet

Hoi meiden

Het is lief dat jullie me zo steunen ja! Ik heb al over ovulatie testen na gedacht maar daar wil ik even mee wachten tot mijn volgende nod, ivm met dat als ik heeeel misschien toch zwanger blijk te zijn, en omdat ze zo duur zijn vind ik dat zonde.
Ik ben net lekker wezen shopen en heb weer lekker nieuwe kleding gekocht, dan voel ik me meteen weer goed... raar he!

Nou meiden ik wens jullie ook heeeeeel veel goeds en klusplezier op enzo!

Liefs noomie22

hallo, ik ben hier nu vandaag voor het eerst en hier zijn tenminste wel mensen die me begrijpen.

We zijn nu in augustus een jaar bezig met proberen om een kindje te
krijgen maar wil maar niet lukken, we hebben nu samen afgesproken om in
december of januari naar de dokter te gaan.

Ik ben deze maand begonnen om mijn temperatuur op te meten hopen dat dat zo goed werkt dat we niet meer naar de dokter hoeven.

Ik hoop dat het allemaal zal lukken wan ik word een beetje moe van al
die vragen van mensen hoe het nou bij ons zit, en of wij geen kinderen
willen.

groetjes brenda

Terug
Bovenaan