Beetje depri na mk..

hallo allemaal
Ik dacht dat ik mijn mk wel een beetje verwerkt had maar ben er toch nog steeds wel een beetje depri onder en ben er veel mee bezig in mijn hoofd.
Hoop dat ik snel ongesteld word en weer verder kan en dit me rust kan geven..
Zit nu op dag 33 en nog geen eisprong of ongi te bekennen..
Wanneer zou ik weer ongesteld worden?
Zou zo fijn zijn!
Zo dit lucht even op!

Hey Solanum,

kl*te zeg dat je een miskraam hebt gehad...
Ik heb eind augustus ook een mk gehad. Was 9 weken....vruchtje gestopt met groeien vanaf 6.5 week....
Heb intussen alweer 2 cyclussen gehad, dus bij mij is het vrijwel meteen weer op gang gekomen gelukkig...
Maar dit kan helaas ook langer duren...
Nu eergisteren weer ongesteld geworden....
Elke keer weer een teleurstelling....wil het ook zo graag...
Ben er ook echt veel meer mee bezig als voor mijn mk....
Heel veel succes om het een plaatsje te geven....en hopelijk is je cyclus snel weer normaal.

Liefs nurse

Ook ik zit af te wachten. Heb al 4 miskramen gehad. Bij de eerste kwam de cyclus direct op gang, bij de tweede na 8 weken pas en bij de derde na 5 weken. Ook ik zit met ovulatietesten te checken wanneer ik weer een eisprong heb, maar na bijna 4 weken nog helemaal niets. Balen! Wil zo snel mogelijk weer een poging doen.

Liefs Sandra

Lieve Sandra
Wat erg dat je al 4 miskramen hebt gehad! Ik zit al een beetje in de put na 1, maar voor jou is het helemaal erg! Gaat het verder wel goed met je?
Ik vind het erg vervelend dat ik vandaag al op dag 35 zit en nog steeds geen ongi of eisprong heb.
Wij willen ook zo snel mogelijk weer een poging doen maar weet nu niks! Ik zou het liefst iemand om raad vragen bijv de vk maar ja die zal ook wel zeggen afwachten, maar een maand heeft nog nooit zoooo lang geduurd! waarom mijn cyclus niet op gang komt mij een vraag want ik had vier dagen erna al een neg zwangerschapstest..
Hoop dat we snel wat meer weten!

Liefs S

kan er niet veel op zeggen, bij iedereen is dit verschillend. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen.
Wou dat ik een mooi verhaal voor jullie had maar helaas.
wel een klein mottotje

Als je naar de zon kijkt,
ligt de schaduw achter je.

liefs nath

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest! 4 weken na de curettage. Heeft dus langer geduurd dan de vorige keer. Wordt dus klussen vanavond :) en dan weer twee weken in spanning afwachten. Ik hoop dat het bij jou nu ook snel op gang komt, want wachten duurt inderdaad zoooo lang. Zoals ik al zei heeft het bij mij 1 keer 8 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd! Tja, hoe het met me gaat..... Ik heb al heel wat meegemaakt inmiddels en het lijkt bijna of het went, maar het went nooit. Gelukkig hebben we na 2 miskramen een gezonde zoon (nu 20 maanden) gekregen. Die 2 keer voelden veel zwaarder naar mijn gevoel omdat we toen ook nog niet wisten of het ooit zou lukken. Nu is het een grote wens voor nog een kleintje, maar als dit niet lukt is dat heel (heeeeeeeel) verdrietig, maar we hebben onze zoons (ik heb ook al een zoon van 13 :) ) in ieder geval. Ook spelen er bij mij nog medische zaken mee, waardoor ik niet veel tijd meer heb om zwanger te worden (lang verhaal, maar mijn baarmoeder moet er t.z.t. uit). Het is dus echt een beetje erop of eronder inmiddels. Nou, duimen maar dat het klussen vanavond een staartje krijgt....

Dank je Naat voor het lieve gedichtje!
Alexandra heel veel geluk, hoop dat het lukt voor jou! Hoop dat ik dan ook maar over een week of twee ongesteld wordt dan..liever nu maar ja..
Ieder lichaam is weer anders afwachten maar weer s!
Wat zullen wij geduldige mensen worden later hihi

he Solanum heb op het zelfde moment gezeten als jij, als iedereen in dit forum.
Heb geduld komt echt goed. De zon gaat echt voor iedereen hier schijnen.
Ben ook ongesteld geweest inmiddels maar zekerheid op een eisprong is het niet. je baarmoeder maakt schoon huis als je eitje niet komt.
Maandag 9 november men nod. afwachten.
hou ons op de hoogte

Terug
Bovenaan