beetje depri

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb verschillende testen gedaan ondanks dat mijn NOD zaterdag is.Allemaal waren ze negatief,ondanks dat ik al twee weken niet lekker ben en buikpijn heb.Zaterdag maar afwachten,maar ik denk dat het er helaas nog niet inzit.

OF??????Wie weet......

Soms moet je echt even wachten totdat je over tijd bent. Je kunt je al wel zwanger voelen, maar nog niet genoeg hormoon hebben aangemaakt dat de test het kan aantonen.

Ik heb zelf bij allebei de kinderen eerst een negatieve test gehad, in de week voor ik ongesteld moest worden. En wel positief getest toen ik een dag of twee over tijd was. Het scheelt ook per merk. Het eigen merk van de apotheek bleef negatief aangeven. Pas toen ik twee weken over tijd was(6 weken zwanger) werkte die test pas voor mij.

Dus geef de hoop nog niet op en anders komt er snel weer een volgende ronde.

Zelf zit ik er nu ook middenin... we zijn bezig voor de derde en heb nu ongeveer mijn eisprong, dus erg spannend allemaal en ik snap heel goed dat wachten lang duurt als je er middenin zit... het is ook zo spannend!

Succes, groetjes

Hallo sophie,

Bedankt voor je reactie!Ik moet idd gewoon nog effe wachten...wie weet,blijkt het wel zo te zijn.Wat dat beteft ben ik erg ongeduldig :)

Leuk dat jullie voor een derde gaan.Veel succes met afwachten.Ik zal voor je duimen.

groetjes

Terug
Bovenaan