Beetje Depri

Hi ladies,

Bij mijn eerste zwangerschap leek ik wel op een grote roze wolk te zweven. Nu voel ik me gewoon echt constant een beetje depri (terwijl ik natuurlijk hartstikke blij ben met het kleintje in mijn buik, vooral na 1,5 jaar proberen!) en heb ik regelmatig zin om in mijn bed te kruipen...Wie herkent dit? Zijn dat gewoon de hormonen? Ben niet overdreven huilerig of emotioneel verder, alleen dus dat teneergeslagen gevoel...
Zit nu in zevende week.

Alvast bedankt!

Wat vervelend voor je meid!
Natuurlijk ben je er ontzettend blij mee, maar het vergt ook wat van je. Dat hoef je ook niet te vergeten.
Liefs, Marieke

ik herken het!
ik ben zwanger van e 4e en er erg blij mee, alleen ook soms besluipt mij het gevoel.. kan ik het wel aan? komt het wel goed? nou ja zeg het is een bewuste keuze dus ik snap het ook niet!
maar ik weet wel dat ik natuurlijk me ook niet lekker voel door het constante misselijk zijn, waardoor ik dus al niet zoveel kan als ik zou willen!
komt wel goed! kalm aan doen dat heb ik mezelf verteld!!!

liefs

Hoi hoi

Ik zit nu ook in de 7de week en herken het helemaal, ik heb bij de eerste echt nergens last van gehad maar nu is het echt heel extreem. Kan bijna mijn bed niet uit en als ik er uit ben wil ik het liefste er zo weer in voel me dan soms zo rot.

Ben ook echt wel heel blij met de kleine in mijn buik alleen soms zie ik het allemaal ook ff te zwart.

Heb me deze week dus gewoon ziek gemeld om is even stoom af te blazen. Dus ik weet hoe je je voelt en het schijnt door de hormonen te komen. Gewoon lekker naar je eigen lichaam luisteren en lekker kalm aan doen. Sterkte!!

Heey!!
Niet echt depri gevoelens aan deze kant, wel last van de hormonen maar verder niets gelukkig.
Kan wel erg depri en onzeker worden als je de nare berichten hoort van de andere meiden op het forum bij wie het niet goed is gegaan. Duurt ook nog zolang voordat ik mijn echo krijg (25 feb).
Voor de mensen met de depri gevoelens: Lekker jezelf verwennen en rustig aan doen!
Cromo, heeft het weekje vrij een beetje geholpen?
Geniet van het weekend!
Liefs, Kim.

Ik herken dit ook helemaal! Vandaag had ik ook een depri bui, en de rest van de week had ik nergens zin in. Gelukkig had ik deze week de hele week vrij, omdat ik even wat dingen wilde doen en mijn verjaardag ging vieren. Maar in plaats van taart bakken vrijdag heb ik helemaal niets gedaan. Ik ben zo moe (vooral psychisch)! Aankomende week krijg ik extra zwaar, dus daar zie ik erg tegenop. (Manlief heeft de hele week cursus incl overnachtingen en ik moet het dus alleen redden.) Ik heb het de vorige keer ook niet gehad, voor zover ik het weet, maar toen dah ik nog niemand waar ik voor moest zorgen en waren we druk met een nieuw huis bezig.

Succes en probeer je er doorheen te slaan, neem gewoon lekker de tijd om niets te doen.

Hoi Kim,

Door het weekje vrij gaat het idd al wel een stukje beter. Gelukkig want voelde me echt rot en heb ook die kleine nog rond lopen dus ja..

Toch fijn dat je hier gewoon lekker je verhaal kwijt kunt een beetje medeleven is toch gewoon fijn.
Fijne zondagavond nog!!

Liefs Do

Hi Meiden,

Thanks voor de reacties, fijn om te lezen dat het niet overal alleen maar rozengeur is, dat dat er een beetje bij zou kunnen horen.Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ik niet iedereen het allerbeste wens!
Grappig, ik heb toevallig deze week ook een weekje vrij genomen, mijn kleine van 3 gaat ook een dagje extra naar het kinderdagverblijf. Kijk echt uit naar even helemaal alleen zijn en niets te hoeven doen...even bijtanken!

Ook ik maak me een beetje zorgen of het allemaal goedkomt/blijft...elke keer al er iemand afscheid neemt, bedenk ik me dat het bij mij ook zo zou kunnen lopen (en ben ik stiekum nieuwsgierig naar hoe lang deze meiden al zwanger dachten te zijn..en waarom ze soms niet zo'n goed voorgevoel hadden.ik heb mijn echo ook 'pas' met 8 weken en 5 dagen en ook niet zo'n geweldig voorgevoel).

Ikprobeer positief te blijven!

Liefs!

Terug
Bovenaan