<p>Goedendag allemaal. ik wil graag me verhaal effe kwijt misschien kan iemand zeggen dat ik me zorgen maak om niks. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens beiden 28 jaar waarvan 8 samen, omdat mijn vriend het spannend vind hebben we besloten januari pas te beginnen dat vind ik prima. Ik ben nu alvast aan het ontpillen dat kan vast geen kwaad. Nu had ik een tijd geleden al door dat er op mijn baarmoederhals een bultje zat. Ik dacht er niks achter trekt wel weg dacht ik. Drie weken geleden voelde in en schrok ik het was veel groter geworden. Maar ik durfde niets te doen. Vandaag mijn vriend verteld weer gevoeld weer groter aan een zijde. Mijn vriend is gaan Google wat nooit een goed idee is. En hij komt op de meest gruwelijke dingen zoals baarmoederhalskanker terecht en ik zit me nu een beetje gek te maken. En ik dacht misschien heeft iemand hier ook een keer iets gehad daar wat niks voorstelde. Ik heb me vriend wel beloofd dat ik maandag naar de HA ga. Iets wat ik eerder had moeten doen ( vandaar beetje dom). En waarschijnlijk is het niks ernstigs hoop ik. Maar toch hoop ik dat een van jullie een soortelijk verhaal heeft en er niks aan de hand was uiteindelijk. Alvast bedankt. Gr Emma </p>