Beetje dom

<p>Goedendag allemaal.  ik wil graag me verhaal effe kwijt misschien kan iemand zeggen dat ik me zorgen maak om niks. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens beiden 28 jaar waarvan 8 samen, omdat mijn vriend het spannend vind hebben we besloten januari pas te beginnen dat vind ik prima. Ik ben nu alvast aan het ontpillen :) dat kan vast geen kwaad. Nu had ik een tijd geleden al door dat er op mijn baarmoederhals een bultje zat. Ik  dacht er niks achter trekt wel weg dacht ik. Drie weken geleden  voelde in en schrok ik het was veel groter geworden. Maar ik durfde niets te doen. Vandaag  mijn vriend verteld weer gevoeld weer groter aan een zijde. Mijn vriend is gaan Google wat nooit een goed idee is. En hij komt op de meest gruwelijke dingen zoals baarmoederhalskanker terecht en ik zit me nu een beetje gek te maken. En ik dacht misschien heeft iemand hier ook een keer iets gehad daar wat niks voorstelde. Ik heb me vriend wel beloofd dat ik maandag naar de HA ga. Iets wat ik eerder had moeten doen ( vandaar beetje dom). En waarschijnlijk is het niks ernstigs hoop ik. Maar toch hoop ik dat een van jullie een soortelijk verhaal heeft en er niks aan de hand was uiteindelijk. Alvast bedankt. Gr Emma </p>

Super leuk dat jullie willen beginnen met kindjes, wat naar dat je je zo'n zorgen maakt. Vooral nooit gaan googlen idd al doe ik dat zelf ook altijd. Ik voel nooit aan mijn baarmoederhals?  Dus geen idee als ik daar een bult heb.. Maar lijkt me verstandig om overmorgen even bij de huisarts na te vragen. Is het een harde of zachte bult ? Kun je het indrukken?  Las als je het kunt indrukken het goed is en als heel hard is je moet laten nakijken. 

Dankjewel voor je berichtje . Denk het niet, ik kan er wel op drukke maar het is een vaste vorm zoalsbij de ingang van je oor als je het moet vergelijken. Maar dan opgezet en een stuk slijmeriger. Moeilijk dit. Ik kan het ook niet zien alleen voelen en misschien omdat ik onzeker ben, maak ik er iets ergers van dan het daadwerkelijk is. 

Volgens mij hoéft het niet meteen iets gruwelijks te zijn maar zou het misschien ook een cyste kunnen zijn. Maar helaas kunnen we je niet echt antwoord geven zo op een forum, dus super goed dat je maandag naar de ha gaat! Dan heb je daarna vast ook meer rust bij jezelf.
En inderdaad, ontpillen kan nooit kwaad :) ik wou dat ik een jaar eerder was gestopt haha. Maar goed, ik heb jarenlang de prikpil gehad en heb het idee dat die pas na 1.5 jaar echt uitgewerkt was. Anyways, ik hoop dat je Google dit weekend verder met rust laat en maandag gerust terug komt van de ha. 
Laat je nog wat weten? 

Dankjewel voor je berichtje Bo-Belle, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Ik heb mijn weekend lekker vol gepland als afleiding. En zal internet niet meer raadplegen. Als ik wat weet zal ik uiteraard even een berichtje sturen. Hopelijk met nieuws dat het allemaal wel meevalt ;)

Jeetje wat rot!
Als verpleegkundige vind ik het internet altijd een slechte raadgever, maar heel begrijpelijk dat jullie zijn gaan zoeken! Maak mezelf er ook nog weleens schuldig aan. Ik kan je helaas niet helpen maar ik duim voor goed nieuws :)

Hallo meiden, ik had gezegd nog even van me te laten horen. Ik kon vandaag pas terecht bij de dokter, die heeft er naar gekeken en volgens hem was het  voor 98% zeker een cyste naast mijn baarmoedermond. Heel onschuldig (gelukkig!). Maar wel heeft hij me doorverwezen naar de gynaecoloog om 100 % zeker van te zijn. Kan ze meteen kijken of rest er goed uit ziet :). Ik ben heel blij dat het niks ernstigs is bedankt voor jullie steun! 

Terug
Bovenaan