beetje down

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik moet toch maar even mijn verhaal kwijt, hoewel het niet direct met zwanger worden te maken heeft....
1 dag voor onze terugkomst van vakantie hoorden we dat onze jongste kater van het balkon was gevallen en zijn nekje had gebroken.
Het drukte echt een stempel op de laatste 2 dagen.
Kinderen verdrietig en huilen s'avonds toen ze er achter kwamen.... en dan toch de boel oppeppen om nog te genieten.
Nou dat is best wel gelukt.
Maar nu terug...... ik ben down en heb deze week wel nog vrij maar nergens zin in.
Er is de afgelopen weken zoveel gebeurd (miskraam, neefje ongeneeslijk ziek, nieuwe baan, etc.)
Ach het lijkt wel een klaagzang, maar ik dacht, hier wordt zoveel gedeeld met elkaar, er moet toch iemand zijn die nog even naar mij wil luisteren vandaag?
En het is niet alleen mar verdrietig zijn hoor, dat ook weer niet. Meer, nou ja kweet niet,

Ben even mijn ei kwijt, bedankt!!!

Hoi Crienie,

Soms zit het allemaal erg tegen.... ik probeer dan te kijken naar wat ik heb en waar ik dankbaar voor ben, zodat ik weer een beetje een positief gevoel krijg.... Strekte!

tjonge... een echte k*t week dus!
Balen.
Ben het wel met anoniem eens, kijk eens even weg van de rotte dingen en kijk eens naar je man en kinderen en alle andere mooie dingen die je hebt.

Misschien helpt het.
En een beetje zon doet ook wonderen.

Vind het wel goed dat je hier ff je hart lucht. Helpt mij ook altijd!!

Sterkte en kop op!

Liefs Bieb.

He Crienie,

Achter iedere wolk schijnt een zonnetje!
Voor het verwerken van dit soort zaken moet je wel de tijd nemen, maar ook weer van je afzetten. Laat je gevoelens je gedachten een plekje geven bij alles wat je nu meemaakt. Dan kun je er misschien sneller beter mee omgaan.

Ontzettend veel sterkte en als je je hart nog eens wilt luchten - gewoon doen. Iedereen heeft wel eens van deze tijden en snapt precies wat je doormaakt.

Think happy thoughts!
Roos

Hoi Crienie,
Jemig wat rot allemaal! Het is ook wel wat veel he. Toen wij terugkwamen van vakantie was onze kater aangereden en had een bekkenbreuk. In eerste instantie dachten ze dat ie dood was. Ik begrijp dus wat je doormaakt! Een kat is toch ook een beetje een kind!
Mijn tip: chocola helpt, altijd! (maar niet teveel he) ;-)

Ontzettend badankt dat er geluisterd wordt. Ook naar dit soort verhalen.
Ik ga inderdaad maar weer kijken naar de mooie goede dingen die er wel zijn en daar mijn kracht uit halen.
Ik ben best positief ingesteld, maar soms heb ook ik de kracht er even niet meer voor.
Ben al aan mijn 3e doos bonbons hahahaha grapje hoor, maar zou er best 1 lusten.....

Bedankt lieve meiden!

Lieve Crienie,

Klote zeg, alles komt dan ook tegelijk. Ik begrijp het goed hoor dat je je even flink down voeld. Ik denk dat het ook geen kwaat kan om er even goed om te treuren, het is nog al wat zo alles bij elkaar. Treuren kan ook goed zijn om dingen te kunnen verwerken en dan weer te relativeren. Nou meid, ik hoop dat je het snel weer wat zonniger in kan gaan zien.

Dikke knuffel, Ank

He lieve Crienie,

Wat lees lees ik nu?

Kan ik me goed voorstellen hoor het is allemaal niet niks, ben je net uitgerust en relaxed en dan kom je ineens weer thuis in de harde werkelijkheid en daar kun je echt ff down van worden.

Arm katje, heb ook altijd katten gehad en snap dat dit hard aankomt, hoe oud is Moortje geworden? Kinderen kunnen dan echt ontroostbaar zijn he als er iets met hun geliefde huisdier is ( heb vroeger ook heel wat traantjes gelaten hierom)
Hoe is het afgelopen met je neefje, je vertelde hier inderdaad over voor de vakantie en ik heb er zelfs nog aangedacht hoe het nu met hem zou gaan dus ben benieuwd naar je antwoord!

nou meis, hoop dat je je alweer iets beter voelt want je hebt nog de hele week vakantie!! dus probeer hiervan te genieten hoor!

Als er iets is dan hoor ik het wel he? ff een stukje schrijven helpt dan zeker!

Liefs Chili xx

Terug
Bovenaan