Beetje down

Goedemiddag dames!! Ik ben vandaag 37+5 weken zwanger en wordt nu wel ongeduldig!! Gelukkig gaat alles nog goed met kleine ukkie.. Maar ik werd gister gebeld door mijn leidinggevende dat ze mijn contract per 1 december niet kunnen verlengen met een jaar omdat het al teveel verlengd is. Nou moet ik of een vast contract krijgen of ik moet weg na 3 jaar. Omdat ze aan het bezuinigen zijn ligt het nu bij de commissie.. Dus afwachten dan maar.. Terwijl mijn leidinggevende 10 oktober telefonisch door had gegeven dat mijn contract zou worden verlengd met een jaar.. Echt genieten doe ik dus nu niet terwijl je verlof daar wel voor is :( .. En ik heb het wel zo naar mijn zin daarzo .. Afwachten dan maar meer kan ik niet doen .. Xx ziana
 
Hai ziana,

Gelukkig gaat alles goed met jullie ukkie! Wat een onzekerheid zeg, zo met je werk. Nee, dan geniet je niet optimaal van je verlof......die onnodige spanningen. Leef met je mee hoor. Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt en dat je mag/kan blijven, zeker omdat je het zo naar je zin hebt. Is toch heel vervelend als je na je bevalling op zoek moet naar iets anders.

Sterkte! Liefs Lynn.
 
Klote he! Ik kreeg vorige week ook te horen dat ze mijn contract stopzetten, na 4,5 jaar! Ben zzper dus ook nog eens nergens recht op. Pffff. Zo een ellende om dit nu te horen. Weet precies wat je doormaakt.

 
Heej,

Weet precies hoe je je voelt. Ik heb ook te horen gekregen dat mn contract niet verlengd word wegens de bezuinigingen in de kinderopvang. En ik hoorde het nog in het ziekenhuis ook toen ik daar lag :(
Ze zou me maandag bellen voor een gesprek nog niks gehoord. Had het daar zooo naar mijn zin.
Mijn contract loopt 14 november af :S
Ik heb meteen het uwv hoe en wat gebeld en daar bleek zelfs dat mijn zwangerschaps verlof nog niet eens was aangevraagd door mn baas. Terwijl ik sinds 12 oktober met verlof ben.
Ik hoop voor jou dat je een vast contract krijgt!!
En zo niet lekker gaan genieten hoor! Het uwv etaald je gewoon door tot je verlof voorbij is en dan heb je sowieso daarna recht op minimaal drie maanden uitkering. Enige nadeel van dat laatste is dat het 75 procent van je salaris is.
Maar daardoor kan ik nu nadat ik het verwerkt heb toch wel genieten. En ga lekker eind januari opzoek naar een nieuwe baan.

Ik zal duimen voor je!! Maar wat het resultaat ook word. Het komt allemaal goed, zeker als je dalijk je kleine in je armen hebt.
 
Thx meiden voor de lieve woordjes.. Ik hoop echt zo graag dat ik een vast contract krijg! Ik was al blij met een jaar contract omdat ik het zo naar me zin heb ! Maar goed we wachten het af en ik laat het jullie weten zodra ik meer weet en ik hoop dan met goed nieuws! Nu ga ik toch proberen te genieten en me voorbereiden op de bevalling .. Xx ziana
 
Ow wat naar zeg, bah ook wel een rotstreek eigenlijk. Want je kunt nu ook weinig doen als je thuis zit. Ik ga duimen dat ze een oplossing voor je vinden! Desnoods dat je er 3 maanden uit moet en dan weer aangenomen kan worden (dat gebeurt namelijk wel vaker) Maar ga je idd nu richten op het moois wat komen gaat!
 
Terug
Bovenaan