beetje een vieze vraag.

A

Anoniem

Guest
Ik heb mijn nod op 20 juli cyclus 30 dagen.
we hebben niet echt veel geklust 3 en 7 juli
maar had vanmorgen best veel wit slijmerig spul in en was ook vrij dun in mijn slipje.
en heb ook zeurdende pijn in mijn onderbuik.
wat kan dit eingelijk zijn?

hoop dat iemand reageerdt.

lineke22

waneer was je eiersprong   ?  kan best zijn dat dat het is . ikheb vorige maand ook van dat witte slijm en het bleek dat ik zwanger was maar dat is jammer genoeg over . nu heb ik ook van dat slijm in mijn slipje dus het kan zijn dat je zwanger bent mijn ond is 17 julie en hoop dat het deze keer is gelukt al zei de huisarts van dat ik deze maand niet te veel moet verwachten mijn borsten zijn gevoelig en heb zeurdige pijn onder in mijn buik   mijn antwoord is toch blijf afwachten wat jou de 20 ste brengt     groetjes

quote: eppie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2005 20:31:18'));

waneer was je eiersprong   ?  kan best zijn dat dat het is . ikheb vorige maand ook van dat witte slijm en het bleek dat ik zwanger was maar dat is jammer genoeg over . nu heb ik ook van dat slijm in mijn slipje dus het kan zijn dat je zwanger bent mijn ond is 17 julie en hoop dat het deze keer is gelukt al zei de huisarts van dat ik deze maand niet te veel moet verwachten mijn borsten zijn gevoelig en heb zeurdige pijn onder in mijn buik   mijn antwoord is toch blijf afwachten wat jou de 20 ste brengt     groetjes

wat vervelend voor je een miskraam hebt gehad hopen dat het nu raak mag zijn in welke ronde zitten jullie?
ik denk dat mijn eisprong 5 juli was maar weet het echt niet zeker.
ik hoop zo dat het een keer raak is bij ons  wachten duurt nu wel erg lang.
want het was ook best wel veel wit slijm bah.
maarja.
verder heb ik niet ergens al last van ohwja wel veel plassen.
en beetje buikpijn.

xxx lineke22

Hoi Lineke,

Ik denk dat het te maken heeft met je eisprong. Rond die tijd word je cervixslijm n.l. wat vloeibaarder; het lijkt dan een beetje op eiwit en je kunt er "draden mee trekken". Op deze manier kunnen de zaadjes van de man je eicel bereiken.
Dus als je zwanger wilt worden................klussen maar!  Ha ha ha.
Dat wittige slijm kan trouwens een paar dagen aanhouden. Ik heb het altijd een paar dagen voor de eisprong tot een paar dagen na de eisprong.
Verder voel ik rond die tijd ook wat steekjes in mijn onderbuik, kan dus ook met de eisprong te maken hebben, maar dat is bij iedereen verschillend.

Succes ermee,

SUUS

Terug
Bovenaan