Beetje een vieze vraag..

<p>Oké umm ja.. Gister geklust, daarna gewoon geplast na 20 minuten. Nu vanochtend bij mijn eerste plas hing er een hele dikke draad sperma uit... Ik weet, doordat wij zelf insemineren met een spuitje, de hoeveel van gister (helaas maar 1,1ml..) en dit leek wel even veel.. Iemand dit ook ooit mee gemaakt? Maak mij een beetje zorgen. </p>

Ik had de dag van eisprong ook sliert met plassen & vochtigheid in onderbroek. 

Ik had nooit een eisprong, maar met clomid in het ziekenhuis is dat gelukt. Die middag hadden we een afspraak in het ziekenhuis en bleek idd een enorm eitje ge hebben die zsm ging springen. Uiteindelijk bevrucht en nu een kleine man van bijna 6 weken. 

Hi, ik plaste altijd direct na dat we hadden geklust. Ik ben erg gevoelig voor blaasontstekingen. Ook bij mij kwamen er altijd ‘klonten’ (klinkt hoe dan ook vies haha) sperma uit. Ik heb ooit ergens gezellig dat er altijd zaadcellen al onderweg zijn en je die dus niet uitplast. Ik ben in de tweede ronde zwanger geraakt, dus als het verkeerd zou zijn gegaan met plasssn was dat niet gebeurd. 

Hoi,
Wat gebruiker.. zegt. Tijdens je eisprong kun je ook mega slierten hebben.
Ga er nu even vanuit dat je aan het klussen bent tijdens je eisprong. Dan zul je deze net te pakken hebben of komt deze er nu aan.

Zelf kan ik daar ook meteen uit opmaken hoe ver het is ;-)

Je moet inderdaad eigenlijk niet te lang wachten met plassen, omdat je heel veel kans hebt op een blaasontsteking. Niet plassen of te lang wachten met plassen na de seks is oorzaak nummer 1 bij vrouwen met een blaasontsteking. De zaadcellen die een man in je lichaam spuit (om het maar even kort door de bocht te zeggen), gaan met zo'n enorme snelheid dat die allang ver in je lichaam terecht zijn gekomen. Die plas je er niet zo maar uit ;) Het kan daarom ook even duren voor het sperma uit je lichaam komt, omdat het zo ver weg gespoten wordt. Dit zijn alle cellen die het niet gehaald hebben tot het eitje of die bijv te laat waren. Duurt weer even tot ze de weg uit je lijf hebben gevonden. Dus qua bevruchting hoef je je daar geen zorgen om te maken!

Thnx allemaal! Oké ik hoop heel erg dan dat dit mijn eisprong is. Net ovulatietest gedaan en die was nu net voor de eerste keer mislukt... Vanavond nog maar een keer testen. 

Terug
Bovenaan