Beetje eng

Ik heb een vraag voor degene die al een beetje verder zijn met de zwangerschap. Ik ben nu 23 wk zwanger volgens m'n echo's en volgens de vk is de baby zo groot als een baby van ongeveer 24 wk. Is het mogelijk dat het misschien ook langer zou kunnen zijn? Ik heb namelijk een maand voor m'n laatste (niet zo heftige) ongesteldheid nog met een ander naar bed geweest(mijn vriend en ik waren al een tijd uit elkaar en zijn nu weer bij elkaar omdat ik zwanger van hem?? ben). Zou het dus mogelijk kunnen zijn dat ik al 27 wk zwanger ben of is dat verschil echt te groot? Ik hoop dat iemand me hier een beetje mee kan helpen.
 
nee hoor ik zo je geen zorgen maken. in mijn status was ik de ene keer verder en de andere keer op tijd en toen weer verder, en zo ging het een tijdje door, op het laatst liep ik voor en ze zeiden dat het een flinke baby zou worden een 7,5 8 pond. uit eindelijk ben ik op 7-4 04 bevallen van een zoon 11 dagen eerder en hij woog 2875gram dus echt geen 7,5 8 ponder. naar mijn mening als ik dat van iedereen hoor zitten ze er regelmatig vaak naast.
geniet van je zwangerschap want voor je het weet is de baby er al. en ik zou me niet te veel zorgen maken.
groetjes veroeska en tygo
 
Een week verder of minder ver in de zwangerschap staat niet gelijk aan een bevruchting een maand eerder of later dan gedacht. Dan zou je ipv 23 weken nu 27 weken moeten zijn.

Geniet er van en ga er van uit dat het van je huidige vriend is.
 
Ik zou me inderdaad niet druk maken. Tijdens mijn laatste bezoek aan de gyneacoloog zei ze ook dat ons kindje iets groter is dan gemiddeld. Maar dat kan over een paar weken weer anders zijn hoor.
En zoals Edith al schrijft drie of vier weken zouden ze echt wel zien.
 
Terug
Bovenaan