beetje fantaseren

A

Anoniem

Guest
weten jullie al namen voor als het zover is?? ik ben al druk aan het denken

Een meisjesnaam heb ik al vanaf mijn 17e! Toen zag ik een film met een iemand met een mooie naam erin. Jongensnamen heb ik nog niet aan gedacht. We denken eigenlijk allebei dat het een meisje wordt...
Nergens op gebaseerd, gewoon gevoel, al voor ik zwanger was.

ja weet er al wel een paar mocht het zo ver komen ( hopelijk)
voor een jongen vind ik het wel lastiger als voor een meisje

succes met verzinnen knuffel

ja ik heb er al 2 namen klaarliggen zowel voor meisje als jongen!! meisje wordt danique en jongentje keano!!! voor jongentje heb ik ook nog timo en kenji!!

hhihiih nou coortje laat die baby maar komen bij jou he!!

hoop dat je snel een van de namen mag toepassen meid!

succes xx

jaja wat dat betreft wel ja!! ben een echte regelneef hoor!! hahaha heb graag alles op tijd klaar!!! maar ja nu hopen dat het snel 2 streepjes wordt

hallo,

ikzelf had ook al een naam voor een meisje toen ik nog maar 10 was haha. toen kwam ik rachter dat mijn oma louise heet(te). inmiddels heeft mijn nicht een 4 jarige dochter louise genaamd en vanaf toen wist ik al wel weer nieuwe namen. belle of sterre

mijn ventje vind ze gelukkig ook mooi!! en als het een jongetje word noemen we hem naar de vader van mijn vriend, bart,  die is 3 jaar geleden overleden. maar zijn zus is nu zwanger dus misschien word die naam ook wel weggekaapt .

we zien wel...

groetjes esther

Hallo,

Toen ik van de eerste in verwachting was wist ik meteen al de namen voor een meisje en een jongetje. Alleen toen we zeker wisten dat het een meisje werd, droomde ik op een nacht dat die naam niet bij haar zou passen. Dus de volgende ochtend werd ik wakker en zei tegen mijn man "ik heb geen Natasja in mijn buik maar een Naomi !". Gelukkig was mijn man het er helemaal mee eens. Later hoorde ik van een paar dierbare mensen dat ze Natasja geen mooie naam vonden en dat hun al de naam Naomi in gedachten hadden. Gek hé ! Ik wil hiermee zeggen, dat ook al weet je nu al namen, het kan altijd nog veranderen .

Terug
Bovenaan