beetje funzige vraag

A

Anoniem

Guest
Ik heb een beetje een rare vraag, maar ik zit er toch een beetje mee vandaar mijn vraag hier: Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Zaterdag werd het ineens bruin i.p.v.rood bloed en een stuk minder. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Ik heb het nu nog steeds namelijk. Hopelijk kunnen jullie me helpen..bedankt!

Ben jij al lang van de pil af?Anders is het mogelijk dat het met ontpillen uit te staan heeft.
Zoniet dan kan het ook een innestelingsbloeding zijn.
Wacht anders nog even,en doe een zwangerschapstest.
Tessa ik hoop voor jou dat je zwanger bent.

Groetjes Lillie

Ben jij al lang van de pil af?Anders is het mogelijk dat het met ontpillen uit te staan heeft.
Zoniet dan kan het ook een innestelingsbloeding zijn.
Wacht anders nog even,en doe een zwangerschapstest.
Tessa ik hoop voor jou dat je zwanger bent.

Groetjes Lillie

ik had dit ook idd als ontpillen.
had nu maand en dins een klein beetje bruinbloed en sinds woensdag gewoon volgas ongesteld ;) hou het ff in de gaten. x

ik had dit ook idd als ontpillen.
had nu maand en dins een klein beetje bruinbloed en sinds woensdag gewoon volgas ongesteld ;) hou het ff in de gaten. x

Bedankt meiden, ja ik heb in februari mijn laatste pil geslikt dus eigenlijk is dat de eerste keer dat ik weer ongesteld geworden ben. Dus zal het vast met ontpillen te maken hebben. Bedankt voor jullie reactie! x

Bedankt meiden, ja ik heb in februari mijn laatste pil geslikt dus eigenlijk is dat de eerste keer dat ik weer ongesteld geworden ben. Dus zal het vast met ontpillen te maken hebben. Bedankt voor jullie reactie! x

Hoi Tessa,

Ik heb dit de afgelopen maand ook gehad, ze noemen dit ook wel 'oud bloed'. Niks om je druk over te maken, komt goed!

Groetjes

Terug
Bovenaan