Beetje gefrustreerd..

Even een zeurmomentje hoor.. Als ik dat lijstje zie met wie er allemaal al bevallen zijn met de uitgerekende datum enzo erbij dan zijn er al heel wat bevallen voor de uitgerekende datum en dan denk ik.. IK WIL OOK!!!!! (morgen 41 weken)

Een beetje egoïstisch misschien.. en ik vind het ook heel fijn voor iedereen die niet zo lang heeft moeten wachten en al bevallen is en nu lekker kan genieten van zijn/haar kleintje.

Gelukkig gaan ze me morgen proberen te strippen als mn bloeddruk dan wel goed is, die was gister aan de hoge kant.. dus ik duim.. want ik heb het gevoel dat onze kleine het echt nog prima vind/heeft in m'n buik (en dat is opzich natuurlijk een goed teken) maar het anders toch inleiden gaat worden over een week terwijl ik heel graag thuis wil bevallen en nog graag wil dat m'n opa ons kleintje kan bewonderen voor hij maandag aan zijn hart wordt geopereerd.

Zo.. genoeg gezeurd.. en ga gewoon weer verder afwachten :p

Ik kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is. Hopelijk kan je morgen gestript worden of
zet het toch spontaan door!! Ik duim voor je dat de baby zich snel aandient.

Enne zeuren mag!!

Xxx

Hopelijk komtde kleine snel.....

Het loopt ookaltijd voor iedereen anders. We hebben het nu eenmaal niet voor het zeggen hoe en wanneer de bevalling begint:) dit maakt het ook weer zo bijzonder vind ik. Er is een tijd van komen en gaan, een tijd van leven etc....

Verder hier ook aan het wachten.... Kom maar klein wondertje!!

Zo begrijpelijk !!!

Weerkom dat het beter is dat ze het zelf aangeeft maar dan toch
Ik hoop vanmiddag strippen anders is het vrijdag inleiden

Strippen heeft bij butterflyjess geholpen ;) dus focus ik daar maar even op

(haar verhaal verteld ze hier vast snel zelf)

Heej meiden,

mss nog een tip..(ik geloof echt niet in die dingen maar mn zusje is ervan overtuigd, zij is twee keer kort hierna bevallen): het masseren van twee plekjes aan de achterkant van je voet: zeg maar net boven je hak aan beide kanten, in die 'deukjes'net naast je achillespees. Misschien het proberen waard? Ik ga ook maar eens mee aan de gang haha!
Liefs, mvtwee

Terug
Bovenaan