Beetje genant, maar ik vraag het toch...........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik loop al een tijdje rond met een beetje genante vraag maar ik heb toch maar besloten om hem te stellen.

Welk standje kun je het beste doen tijdens het "klussen"?
Bij mij loopt het sperma er nogal snel uit en ik ben bang dat het nooooooooit gaat lukken. We zijn pas 4 maanden bezig maar we willen het zooooooooo graag.
We hebben zelfs al namen verzonnen, erg he?!

Nogmaals, het is best een genante vraag maar ik zou het toch graag willen weten!
Kunnen jullie me helpen?

Liefs,
Camel

Hoi,
Genante vraag? Ach wel nee, hier worden wel meerdere dingen besproken die je normaal niet durft te vragen...
maarre, Het schijnt dat 'op zijn hondjes' het beste standje is. Als je daarna nog zo'n kwartiertje met je benen omhoog ligt, kan het volgens mij niet missen.. Maar vergeet niet dat het klussen ook vooral leuk moet blijven hoor!

Succes en hopelijk is het snel raak!

Bedankt voor je snelle reactie!

Enne.... het klussen is nog steeds leuk!
Maar ik ben alleen een beetje ongeduldig, sorry!

Liefs,
Cameltje

Hoihoi,

Je moet helemaal niet bang zijn voor genante vragen. Ik heb deze maand
ook een paar 'rare' vragen gesteld die ik nooit aan iemand zou durven
stellen. Dat is het handige van internet, ik zie niemand en ik ken
niemand dus dan durf ik wel rare vragen te stellen zonder me er
alteveel om te schamen.

Ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Veel plezier en succes tijdens het klussen!

Groetjes, Esther.

quote: Camel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-11-2005 20:24:07'));

Bedankt voor je snelle reactie!

Enne.... het klussen is nog steeds leuk!
Maar ik ben alleen een beetje ongeduldig, sorry!

Liefs,
Cameltje

hoi cameltje,

ik snap best dat je wat ongeduldig bent geworden maar je moet wel met beide benen op de grond blijven staan, voordat het straks een obsessie gaat worden dat zou zonde zijn, en het moet inderdaad wel leuk blijven met het "klussen "toch???

Terug
Bovenaan