beetje genant maar moet het toch vragen

he meiden is beetje genant maar moet het toch ff vragen.

Heb als ik sex heb gehad en klaar ben gekomen echt enorm last van me buik , me buik is echt knoei hard en ene kant van me buik staat verder naar voren lijkt net of het hoofdje daar ligt, het doet ook pijn zeg maar.

Kan het harde buiken zijn? ik heb er ook last van als ik iets doet dus schoonmaken,fietsen, stuk lopen, maar dan is het een stuk minder dan wat hierboven is genoemd.

Me buik is soepel en rustig en geen pijn als ik me rustig hou dus op de bank hang of achter de pc zit of op bed lig, andere dingen gaat me buik harder worden,

Ben morgen 26 weken, en heb ook nog een kleien van 3 thuis.

Vanavond moet ik naar de verloskundige op controle dus zal het zeken ook aan haar vargen maar wilde weten of iemand dit ook heeft of weet wat het kan zijn

liefs en sorry voor genante vraag
 
Joh, dat is toch niet genant, we hebben allemaal seks gehad en om als je zwanger bent er nou gelijk mee te stoppen is ook zoiets. (Ik ben nu trouwens niet zwanger, heb nu 3 kinderen, de jongste 8 maanden, maar vind dit zo'n leuk forum)
Als je klaarkomt spant je baarmoeder zich aan en dat is dus een harde buik. Niets om je zorgen om te maken. Wel vervelend dat het pijn doet.
 
Heb het ook al vaak gehoord van vriendinnen, het kan idd zo zijn dat je dan een harde buik krijgt, maar is niet gevaarlijk ofzo hoor, dus je kan gewoon lekker doorgaan;) Haha. Pijn onderin je buik is ook bekend, en het trekt na een tijdje weer weg als het goed is. Ik heb het vooral als ik een tijdje gelopen heb of wat dan ook, tijdens of na de sex niet, maar het is niks verontrustends iig!:)
 
thnx meiden voor jullie reacties, ja kweet dat iedereen sex heeft gehad maar vind zelf beetje genant over klaar komen zeg maar,

Ik maak me beetje ongerust omdat de pijn best wel ruim een kwartier aanhoud en ik dus alleen geen last heb als ik niks doe,

Ik ga kijken wat de verloskundige zegt ben bang dat ik straks bed rust moet nemen, aangezien me buik helemaal haast niet meer groeit de laatste 4 a 5 weken en ik ook nog eens afgevalen ben rond de 2 kilo dus nog geen 3 kilo aangekomen ben.

Baart em nu toch wel beetje zorgen

liefs
 
Oh meid, dat is best normaal hoor, ik heb zelfs een paar weken 'huisverbod' gegeven aan mn man, dan maar sex op een andere manier, maar k kon t gewoon ff niet hebben.Ik krijg ook altijd last van mn ischeas... Dat t een kwartier duurt is niet erg hoor, ik heb er uren last van...
Wel vervelden dat je buik niet goed groeit, ik ben ook pas 5 kg aangekomen, ben nu bijna 37 wkn, veel afgevallen dus want de baby groeit superrrr.

Succes hoor!!
 
Ik herken het ook hoor. Als ik klaarkwam kreeg ik ook harde buiken. Dit gebeurt altijd vertelde mijn vk toen, alleen doordat je baarmoeder nu groeit merk je het. Het kan geen kwaad en is juist goed, al is het soms niet zo fijn. Ze zeggen dat sex rond je uitgerekende datum de bevalling op kan wekken. Ik denk hierdoor.

Succes straks bij je vk!
Liefs ciomama
 
Heb het ook hoor. En in mijn vorige zwangerschap ook gehad.

In mijn vorige zwangerschap had ik sowieso heel veel harde buiken al vanaf 15 weken. Echt een paar keer per uur super irritant. Maar was niet erg zeiden ze toen.

Nu heb een misschien 2 keer per dag een harde buik of zo. Maar maak me er geen zorgen om.
 
Terug
Bovenaan