Beetje genant onderwerp

Hebben jullie er ook 'last 'van,dat je veel meer zin hebt dan voordat je zwanger was? Tis op het moment echt erg, niet dat er thuis geklaagd wordt hoor ;) .Maar het viel me ineens op, als het gevoel me bekruipt, en dat is van het een op het andere moment, dan moet het nú gebeuren.Of het nu met mijn vriend is of ik ben alleen.Ik zei al dat het een beetje genant was,maarja.Zal wel met die extra doorbloeding te maken hebben.

Hey sjaantje,

Ja hoor dat had ik bij mn 1e zwangerschap ook, nu totaaaaal geen zin maar dat komt omdat ik na 14 uur misselijk ben. Geniet er lekker van zou ik zeggen, is mooi toch?!

Groetjes

Hee meid,

Geeft niet hoor! We hebben allemaal gevoelens en die moeten nou eenmaal bevredigd worden, zwanger of niet! Ja toch?? Gewoon van genieten, zou ik zeggen! :)

Bij mij is het juist precies het tegenovergestelde, heb helemaal geen 'zin' en geen behoefte aan sex. Gelukkig vind m'n man dit niet erg en heeft er begrip voor. Ik hoop overigens wel dat de zin terug komt.

Enjoy! Hihi! Liefs Lynn.

Hoi,

ik heb op het moment ook wel wat vaker zin. Niet dat het op een bepaald moment moet, maar ik kan er wel ontzettend van genieten nu.

Dat moet je ook gewoon doen. Nu kan het nog :).

Liefs Silvia

Hi meis,

Ik breek in vanuit het november forum...
Je bent echt niet de enige hoor, ik had 't bij de zwangerschap van ons zoontje vooral 't 2e en 3e trimester echt behoorlijk te pakken met de zin en nu weer, hihihi en inderdaad weer met of zonder man. Hij vindt 't geloof ik wel goed zo en geniet er ook maar even extra van!

Terug
Bovenaan