Beetje genant probleem

Hoi dames,

ik zit met een beetje gênant probleem. Ik heb namelijk een spatader op mijn linker schaamlip. Ik had in de vakantie al een beetje een kriebelig gevoel en zag dat mijn schaamlip wat opgezet was. Nu werd het steeds erger en kreeg ik ook last van mijn buik aan die kant. Van de week naar de huisarts geweest en die zei inderdaad dat het een spatader was. Ze zei dat ze er niets aan konden doen en dat ik voldoende rust moet nemen. Ben ik alleen niet zo goed in. Maar ik doe mijn best.
's Ochtends gaat het wel, maar 's avonds heb ik er best veel last van. Ook als ik lang moet staan doet het enorm pijn.

Zijn er dames bij die hier ook last van hebben? En hebben jullie tips om er iets aan te doen?

Groetjes Silvia

Vervelend voor je zeg! Ik heb er verder geen ervaring mee (gelukkig), lijkt me erg pijnlijk!
Hopelijk zijn er meiden die je kunnen helpen!
Sterkte ermee!!
X anneke

Hey meid,

Ik heb er ook geen ervaring mee maar het lijkt me idd behoorlijk pijnlijk. Hoop dat als je voldoende rust neemt (en doe dat nou meid) dat het beter gaat of iig minder pijnlijk is.

Sterkte! Liefs Lynn.

hier eentje met het zelfde probleem. soms veel last met het plassen. Ik heb mijn hele rechterbeen eronder zitten :(
Helaas geen tips voor je die zoek ik ook nog. gewoon rustig aan doen.
Na de zwangerschap laat ik me helpen aan mijn spataders. Ben er klaar mee en ze doen zeer dus genoeg redenen. Ik zou me anders dit jaar laten helpen maar toen kondigde dit kindje zich aan dus ik moet het nog even uitstellen, maar dat heb ik er wel voor over :)

Hoi Silvia,

ik ken het probleem, heb hier ook 2 zwangerschappen behoorlijk last van gehad, je gaat het liefst telkens zitten, en niet te lang lopen en staan. het is echt vervelend!!

ik kreeg het advies om een maandverbandje nat te maken en te bevriezen, en deze daarna in een washandje te doen. en in je slipje te doen. vond het zelf niet zo prettig zitten, maar het is misschien het proberen waard....

sterkte ermee...

Sorry ik kan je helaas niet helpen, maar kan me heel goed voorstellen dat het erg pijnlijk is.
Neem je rust.

liefs, x

Terug
Bovenaan