Beetje gezeur in mijn buik dus ik vrees voor het ergste

Sinds vandaag is het gezeur in mijn buik weer begonnen. Ik ben er vreselijk verdrietig over want dit betekent dat de allerlaatste kans om met IUI zwanger te worden niet is benut. Ik denk dat ik donderdag gewoon ongesteld word. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb maar ik denk het niet.
Donderdagavond moet ik ook nog eens werken in verwegistan dus dat is helemaal minder leuk. Ik ben namelijk altijd behoorlijk beroerd van die ongi en geestelijk zal ik er deze keer wel extra moeite mee hebben om eroverheen te stappen. (afgelopen maanden lukte dit redelijk goed)

Heeft er iemand iets leukers te vertellen want daar ben ik wel aan toe!
lfs inge

Beste Inge,

Wat ontzettend vervelend dat je nu van die zeurende pijntjes hebt,maar wie weet hoort het er dit keer allemaal wel bij en kun je van het weekend gewoon testen en dan heb je toch een super mooi sinterklaascadeautje?
Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat alles  goed komt!!
Heb net je website bekeken en jeetje zeg wat een ellende hebben jullie meegemaakt,daar mag nu toch wel eens een keer een leuk bericht bij komen te staan.
Ik hoop op heel goed nieuws dit weekend,en nogmaals ik ga voor je duimen.

Veel liefs truida

hoi inge

ik weet hoe je je voelt nu,ik heb mijn eerste ongi kwaaltjes ook alweer gemerkt,
tenminste....dat denk ik,want het blijft toch steeds weer spannend tot dat de echte rode duivels zich laten zien he! en tot die tijd is er nog steeds hoop toch?

dus we gaan nog ff flink duimen en hopen dat de duiveltjes voor 9mnd wegblijven!!!

heel veel sterkte en ik hoop dat we dan volgende week kunnen schrijven dat we erg moe en misselijk zijn.ha ha

groetjes moniek

Ik ben nu al erg moe en misselijk maar ik ben bang dat dit een griepje is en geen zwangerschap! Wat moeten we toch een geduld opbrengen he met z'n allen!

lfs inge

Hoi Inge,

Hoor helemaal niet op dit forum, maar ik lees hier afentoe jullie verhalen aangezien vrienden van ons ook in het medische circuit zitten en ik toch wel 'geïnteresseerd' ben. Jouw kwam ik regelmatig tegen in de verhalen en jouw verhaal dus ook.....
Ga heel hard met de rest van de meiden meeduimen dat het zeurende gevoel geen naderde ongi zal zijn, maar toch een heel mooi Sinterklaascadeautje!

Groetjes,
Marije

Hoi Inge,
Ik hoop ook van harte dat je niet ongi wordt, en dat je misselijkheid van een heel ander en veel mooiere "kwaal" is.
Heel veel sterkte toegewenst.
Margriet

Terug
Bovenaan