Beetje in de war

Hallo dames,

Ben een beetje in de war en het houdt me nogal bezig; misschien hebben jullie antwoord...?! Had afgelopen zondag mijn NOD. Niet ong. dus maandag getest: negatief. Ben nu nog steeds niet ongi, terwijl ik daarvoor heel regelmatig was. Nadat we dinsdag sex hebben gehad heb ik wat sliertjes donkerbruin bloed gezien. Gisterochtend ook nog beetje bruin bloed, maar overdag weer niks. Vanochted ook 1 keer weer beetje bruin bloed, maar daarna de hele dag al weer niks. Ben wel heeeeel moe al 2 weken, beetje zere tepels en eet ineens veel minder. Rara, iemand van jullie een idee wat dat bruine bloed kan zijn? Kan vandaag wel weer gaan testen, maar wil liever nog even wachten zodat ik zeker weet dat ik niet ongi ben geworden, maar hoor graag jullie reacties! Alvast bedankt!

Groet,
A.

Hoi A.

Het zou kunnen zijn dat je eitje zich heeft ingenesteld en dat je daarbij wat donker (oud) bloed bent verloren.... Als ik jou was zou ik nog eens testen, het kan zijn dat er afgelopen maandag (nog) niet genoeg hormoon in je urine zat! Ik zal voor je duimen: succes

Groetjes Babs

Hoi A,

Volgens mij ben jij gewoon ZWANGER !!
Ga maar na bruin bloed = oud bloed.
Pas wanneer je helder rood gaat bloeden dan ben je ongesteld. Dus... testen !!!

Bedankt voor jullie reacties! Heb vanochtend weer getest: negatief. Helaas vanmiddag ook nog eens ongi geworden. Best balen, maar goed. Blijft raar dat ik anders tot op het uur dezelfde cyclus heb en nu ineens 6 dagen over tijd. Misschien toch even zwanger geweest?? Heeft nu geen zin meer om over na te denken.
He, bedankt en succes jullie!!!
Groet,
A.

Terug
Bovenaan