beetje in een dipje

afgelopen woensdag de eerste iui gehad,maar helaas toch een teleur stelling me mannetje had dit keer niet genoeg snelle zwemmers tuurlijk waren er wel wat,ze heeft het toch uitgevoerd de inseminatie met de hoop dat de snelle zwemmers die er waren het toch zouden halen,er kwammen gelijk allerlei vragen in me gedachte en die heb ik haar ook gesteld zoals me man heeft gistere wat biertjes op,rook hij niet te veel,omdat de samelevingstest super was.haar andwoord was het hoeft niet elke keer zo te wezen dat je man te weinig snelle zwemmers heeft aan een biertje zal het zeker niet liggen kon ze hem vertellen maar moest alleen minder roken of stoppen en meer fruit eten kon zeker geen kwaad,nou kon het ook volgens haar aan stress liggen of ziek zijn geweest.ik heb gelijk de zelfde dag nog een tas vol fruit gekocht voor ruim 10 euro en hij eet ze eigen nu groen en geel aan de fruit (ach de lieverd.) en rookt al een stuk minder.nu is het afwachten dus tot 25 of 26 juli of ik wel of niet ongi wordt we hopen dus beiden ondanks de de niet genoeg snelle zwemmers dat het toch raak mag wezen.nou sorry hoor voor het lange verhaal maar moest het toch ff kwijt aan jullie.dikke knuffels weer van pepe.en jullie horen van me doei,doei.

ach, meis toch. dat geeft helemaal niets hoor. dan ben je het maar kwijt. jullie hebben er maar 1 nodig die het harde werk moet verrichten, dus.... positief blijven denken hoor. Je moet maar zo denken er worden vrouwen zwangen onder de meest rare omstandigheden. En natuurlijk moet je gezond leven maar het moet wel leuk blijven, mijn man is ook minder gaan roken en daar ben ik wel blij mee. Maar helemaal stoppen, ik weet het niet.Ik bedoel te zeggen, we kunnen de situatie nog zo ideaal maken maar het komt of het komt niet. Ik hoop voor jullie dat die ene er tussen zit en zich op dit moment suf zwemt om er te komen. succes,   liefs ilona

Hoi PP

Heb je verhaal gelezen en ik hoop van harte dat je toch bevrucht bent....Klote dat je nu 2 weken moet wachten maar geef de moed niet op he,er is er maar eentje nodig zoals mijn voorgangster al zei.

Succes!

Liefs Esther

heeey PP,

Je kopje niet laten hangen he?????!!!!!!!!!!!!! Hoeft er inderdaad maar een een zwemkampioen te zijn. Maar ik kan me enorm goed voorstellen dat je hier niet op hebt zitten wachten. Het liefst hoor je dat er een legioen naar binnen is gezwommen. Maar poeperd, probeer lekker te genieten van het mooie weer en van je schat die zich meteen helemaal klem eet in het fruit.
Enne als je het ff niet ziet zitten, gooi het eruit. Ga in je tuin staan of op het balkon en schreeuw het van je af, alhoewel de buren daar niet zo blij mee zullen zijn, maar het lucht wel op.
 een hele dikke knuffel met veel ingestraalde warmte en geluk en succes, kortom ik zal enorm voor je duimen! net zo lang totdat ik eeltknobbels krijg.

Veel liefs Sjan

Heeee Pepe,

Ik hoop dat je nu niet meer al te verdrietig bent, ik kan me zooo voorstellen hoe je je op dit moment voelt, natuurlijk duim ik voor jullie dat de iui toch is aangeslagen, goed van je dat je zoveel fruit voor je mannetje hebt gekocht, zal goed voor  hem zijn. Ik lees hier ook wel eens dat zink en foliumzuur goed om te slikken voor je mannetje dat zijn zaad daar beter door wordt. Kop op.

lfs Mickey

lieve meiden bedankt hoor dat jullie zo met ons meeleven.ik moet er eigelijk nu wel om lachen om die grote zak met fruit die ik had gekocht voor me mannetje.gelukkig vindt hij het wel lekker hoor.maar eigelijk is het wel waar wat jullie me konden vertellen er hoef er maar 1 te wezen die het harde zwemme red hihi ,leuk eigelijk wel.nu nog negen   dagen geduld hebben dus.morgen even zink en folium halen nog voor het mannetje ik heb hem gezegd dat we er samen dapper van gaan slikken dus we gaan ervoor,nou meiden ik ben niet zo veel op het forum hoor om de 2 of 3 dagen ff chekke zo gezegd. ik blijf voor jullie alle meeduimen,en nogmaals bedankt hoor meiden. dikke knuffies weer van pepe en mannetje mike,,doei,doei.

Terug
Bovenaan