beetje jammer

Ik vind het ook erg jammer dat sommige meiden op dit forum zo naar reageren..zoals op mijn berichtje over dat tempen..

Noem het zoals je het noemen vind, maar naief ben ik toch zeker niet. Wij zijn al heel lang bezig voor een kindje en op aanraden van mijn gyn ben ik begonnen met tempen om zo enig zicht op mijn cycles te krijgen! Tuurlijk ben je er dan erg mee bezig, maar dat kan ook niet anders!!

jij bent waarschijnlijk makkelijk zwanger geraakt, maar denk ook eens aan al die meiden waarbij het niet zo vanzelfsprekend gaat..een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad hoor!

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en besef hoe groot het wonder is wat jullie met jullie meedragen!!

Liefs miranda
 
Trek het je alsjeblieft niet aan.
Bij sommige dames is het wel zo dat ze er geobsedeerd mee bezig zijn maar ik vind niet dat wij dat vanachter de pc kunnen concluderen uit 1 berichtje.
Tuurlijk ben jij ermee bezig en ik hoop ook dat het je snel lukt :)
Sterkte
 
Hoi Miranda,

goed van je dat je temperatuurt. Ik heb het ook 3 maanden gedaan (toen waren we geloof ik net 4 maanden bezig te proberen). Ik wilde ook meer inzicht in m'n cyclus. Na die 3 maanden had ik een heel goed beeld en besloot ik na die 3 maanden een ovulatietest te gebruiken .. op dat moment kwamen wij erachter dat ik een vrij laat ei had (cyclusdag 18/19 bij een cyclusmaand van 29 dagen). We wilden hier nu dus rekening mee houden en die keer erop was het gelijk prijs dus !! Noem het puur geluk, noem het toeval, maar ik vind het een ideale methode, dat temperaturen (als je regelmatig ongi bent tenminste). Mijn temp bleef die paar dagen voordat ik ongi had moeten worden maar steken tussen de 36.8 en 37 en hij zakte niet ... ben nu 10wk zwanger dus en heel erg blij ermee. Logisch dat je ermee bezig bent. Ik persoonlijk denk pas dat je gebosedeerd bent als je perse alleen verplicht gaat vrijen op de alleen maar vruchtbare dagen (dus niet meer spontaan) en als je werkelijk waar dag in dag uit aan niks anders meer kan denken. Maar nee meid, jij doet het prima, want het is logisch dat je er als vrouw zijnde toch op een bepaalde manier mee bezig bent. Ik hoop dat je snel zwanger raakt. Succes !
 
hoi Miranda,

Ik heb ook een paar maanden getemperatuurd om te zien wanneer ik mijn ovulatie had. Bij mij was het heel duidelijk elke keer. De dag van de ovulatie ging mijn temperatuur van 36,6 naar 36,9. Elke keer voordat ik ongesteld werd ging de dag ervoor de temp. weer terug naar 36,6. De volgende dag werd ik dan ongesteld. OP het moment dat ik zwanger werd heb ik niet meer op de temp. gelet. Bij mij was het vooral om te zien wanneer mijn vriend en ik moesten klussen. Maar zolang je temp. hoog blijft en niet drastisch weer terug valt is er zeker de kans op een zwangerschap. Veel succes ermee.
 
Ik heb ook ovulatietests gebruikt maar nooit getempt, door mijn werk (zorg, veel nachtdiensten, 24-uursdiensten) want dat zou even betrouwbaar zijn als een condoom met een gat erin. Maar aan die ovulatietests heb ik wel wat gehad, ze zijn nogal prijzig, maar op internet kun je ze redelijk goedkoop bestellen. Yamila heeft een heel duidelijk verhaal, en het klinkt ook wel logisch dus blijf proberen meissie! En ik geloof dat er mensen zijn die liever pijn doen dan helpen. Maar vertrouw op de mensen die het goed bedoelen, we zijn in de meerderheid...

Grtz Muty
 
Hoi Miranda,

Niet reageren op personen die niet normaal kunnen reageren. Er zijn er altijd een paar die het forum willen verpesten en zolang er niemand reageert hebben zij geen lol. Hoop voor je dat je snel zwanger wordt. SUCCES!!!
 
Terug
Bovenaan