Beetje jong zwanger 2..

hallo iedereen,
ik heb het eerste berichtje over jong zwanger ook getikt! ik heb het verteld aan mijn ouders en de reactie was gelukkig positief! ik voel me verder prima en ben nu 14 weken!de vader is nog niet echt over de schok heen maar ik denk dat dat wel los zal lopen.. ik heb urgentie gekregen en verblijf bij mijn ouders totdat ik een huis krijg.ik kan haast niet wachten totdat de kleine er is!

Ik wil iedereen die een reactie geplaatst had heel erg bedanken!!! het heeft me geholpen!

groetjes kim
 
Wat fijn dat je urgentie hebt gekregen. Mij lukt dat dus niet omdat ik nog geen 4 jaar in mijn huidige gemeente (Amsterdam) woon. Ik ben 21, nog niet zo heel oud ook, maar woon wel al drie jaar op mezelf. Weer bij mijn moeder in Vlissingen gaan wonen is voor mij ook geen optie...
 
Hoi Kim,

Fijn voor je dat je ouders positief reageerden. Je hoort toch wel eens andere verhalen. En op zich is het best leuk om zo jong moeder te zijn. Ikzelf ben nu 36 en zwanger van mijn 2e. Best oud hè? Maar eerder is het er niet van gekomen (heb eerst lekker lopen flierefluiten).

Geniet lekker van je zwangerschap, die 9 maanden zijn zo om.

Groetjes Nicole
 
Gelukkig voor je dat je ouders goed reageren.Hoe heb je in hemelsnaam urgentie gekregen?(ben wel blij voor je hoor)Ik woon met mijn schoonouders en schatje in een 3 kamer woninkJE en krijg niks...het staat hier u bomvol.

succes met je zwangerschap

petra 21jr oud-38wkn zwanger
 
hoi hoi
lekker he dat je ouders positief reageerden geeft je meteen weer n zorg minder hihihi
wij hebben ook urgentie gekregen op n manier die we niet verwacht hadden
we wonen net 4 maanden in dit huis(2 kamer woning) en kregen in maart een brief van de woning bouw dat er een nieuw bestemmingplan voor dit complex is bedacht en iedereen die wil verhuizen krijgt urgentie plus verhuiskosten(3875 euro) dit kwam wvoor ons echt mooi uit we zitten hier met zijn 3en (mijn vriend hond en ik ) dus t zou wel krap worden dan als er ook nog n kindje bij zou komen
we hebben als t goed is binenn en maand een ander huis ik hoop voor jou ook dat t zo snel zal gaan dan heb je in ieder geval ng ff de tijd om te wennen in je huisje
verder wens ik je veel succes met je zwangerschap
xxje yvonnie
 
Hoi Kim,

Hartstikke fijn dat je ouders zo positief hebben gereageerd. Viel het toch nog mee. En ook nog een urgentie-verklaring, helemaal top dus. Je vriend heeft natuurlijk tijd nodig om te wennen. Maar tijd hebben jullie nog wel even. Ben blij dat het allemaal zo voorspoedig gaat. Weet wat het is, was zelf 16 toen onze eerste geboren werd. Jij bent al wat ouder, maar toch....Ik wil jullie heel veel succes toe wensen en veel geluk samen...Groetjes Hendrika.
 
hoi kim,
fijn dat je ouders positief waren.
zelf werd ik op mijn achtiende zwanger.
nu ben ik negentien en ben zwanger van de tweede leeftijd doet er niet toe als je maar goed voor je kind(deren)
zorgt daar gaat het om.
veel succes met je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan