beetje kieskeurig?!?!

Vanavond heeft hij voor het eerst een beetje pap door de fles gekegen. De voeding van 8 uur heeft hij normaal niet genoeg aan. Nu moest ik er natuurlijk een andere speen opzetten. Had brede flessen met kersenvormige spenen en omdat hij zo gulzig drinkt, kon hij hier met de melk niet mee uit de voeten. De pap ging er lekker door maar de vorm van de speen vond hij maar niks. (na een half uur nog weigeren) Dus snel een M-speen en zijn eigen vertrouwde fles. (dental van het merk bibi) Maar nee die speen voelt blijkbaar ook niet lekker aan en meneer nog steeds weigeren en maar huilen omdat hij honger had. Uiteindelijk maar de oude speen erop gezet en hoewel hij er erg hard aan moest zuigen dronk hij toch nog 150 ml op. Nou had ik van de week al 2 spenen "vervangen" door dezelfde soort van het kruidvat. Maar ook die bevallen hem niet.(gelukkig waren ze maar 1 euro per 2) Nu dus maar opzoek naar de orginele spenen van bebe-jou. Zo blijf je bezig en de economnie steunen. hahahahah.

Ps in pap zitten vlokjes en daar moet je toch wel heel raar bij kijken en vreemd doen met je tong. Echt humor.

hhaahahaaha grappig, dat ze zo vreemd op een beetje pap kunnen reageren. hoop voor je dat het wel heeft gewerkt en dat meneer lekker een goede nacht draait.

enneh...de economie steunen doen we allemaal.... ik moest van het ziekenhuis 1.2.3 spenen halen want volgens hun paste de voeding niet door de originele spenen van de fles. ik 4 spenen aanschaffen heb ook 4 flessen dus jah... blijkt het wel door de gewone te kunnen... maar goed nu heb ik dus spenen op voorraad. gebruik wel 1 van die spenen hoor.. .vond het zonde van mijn geld anders hahaha....

Succes!!!
en lekker slapen straks

Slapen deed hij al wel hoor. Maar met deze fles moest ik altijd bijmaken. Heb ze inmiddels op internet gevonden en besteld. (gelijk een goede voorraad en ja hoor, kwam nog meer leuke dingen tegen :s) Dus economie weer gespekt, baby tevreden en ik weer dingen gekocht die niet nodig waren. Iedereen weer blij hahahah.

als ethan gekolfde melk krijgt accepteert hij alleen de kers-speen we hebben het wel eens via een avent fles gegeven maar dat was drama.

en de difrax flessen is zijn favoriet

Terug
Bovenaan