beetje kippig, hoort dat erbij??

A

Anoniem

Guest
Heey Ladies,
het is als ik dit type 12 minuten over 6!! Ik werd net wakker na gelukkig een goede nachtrust, ik keek op mijn horloge en was ervan overtuigd dat het 7 uur geweest was. Dan heeft het weinig zin om nog te gaan slapen, aangezien ons zoontje voor half 8 wakker wordt.
Haa, dacht ik, even op het forum, even email kijken en dan wassen en aankleden, ben ik moooi op tijd.
Nou benik dus behalve vergeetachtig ook kippig!! Hihi,hoort dat ook bij zwangerschap?
Ik denk dat ik maar gauw terug naar bed ga!
Welterusten dames,
Patricia
36+6

hihihi, hoi patriesja. Grappig dat we elkaar hier ook tegen komen.
Tja kippig, dat is wel normaal denk ik. Ik heb laatst uren lopen zoek naar de suiker. Stond in de koelkast oeps. Gister nog zocht ik mijn huissleutels en na 10 minuten kwam ik erachter dat ik ze in mijn hand had.

Ach ja zwangerschapsdementie niks aan te doen. Ja memoblaadjes kopen maar die werken bij mij inmiddels ook niet meer. Op een gegeven moment hing mijn hele koelkast er vol mee. Dan werkt het niet meer he.

Succes, hoop dat je toch nog even hebt kunnen slapen.

Juffie

Haha, ja wat een herkenbaarheid! Ik ben ook sinds een paar weken behoorlijk kippig. Zo voelde ik me al een paar keer gepasseerd omdat mijn vriend zichzelf wel wat te drinken had ingeschonken en mij helemaal niets had gevraagd, terwijl hij dit dus wel had gedaan en ik duidelijk "nee dank je" had geantwoord! Hihi, ben beetje wazig soms dus. Ook ben ik aan het stuntelen, viel vandaag al twee keer bijna om omdat ik ergens over struikelde. Ook stuntel ik soms met woorden, dan haal ik woorden door elkaar. Mijn vriend kan er gelukkig hartelijk om lachen en ik vaak ook.
Ach, het schijnt erbij te horen.
Succes met de kippigheid. Misschien een leuk idee om je kippigste dingen op te schrijven in een dagboek. Kun je later vast heel hard om lachen samen met je kleine!

groetjes Marieke (23 weken en 2 dagen)

Terug
Bovenaan