beetje klaar mee

Ooo wil niet klagen, maar ben wel zo klaar met de nachten die we nu hebben. Kyan begint om 0.00 uur met rommelen. Dit doet hij in zijn slaap en als hij de speen krijgt is het over. maar moet er elk uur uit en soms wel 3 keer per uur. Gaat me een beetje opbreken eigelijk.
Gevolg is dat hij overdag niet echt te genieten is en moeilijk toegeeft om te gaan slapen.
Herkennen mensen dit en wat doen jullie eraan.

x yvonne

Oww.. wat vervelend zeg! Logisch dat dit je op gaat breken. Ik denk te lezen dat hij onrustig is, zowel s'nachts als overdag... ??
Dan is inbakeren misschien een optie? Bij ons werkt het super en ons meisje sliep vanaf 6 weken continue door en vanaf 9 weken slaapt ze lang! door. (lees: 22:00u ong. laatste flesje en 8:30u moet ik ze eruit halen voor haar eerste flesje)

Succes ermee!

Het is een fase, maar het kan wel heel vervelend zijn. Wij hebben hierdoor Sven op een andere plek gelegd. Hij kon dan rommelen en wij slapen. Alleen als hij huilde hoorde ik het wel. Het scheelde een hoop onrust.

Je kan ook alleen de armpjes inbakeren en dan zitter er aan allebei de kanten plek voor de speen,
Op www.ikbenmama.nl producten, inbakeren, sleepy wings. De wings zijn voor wapperaars of Kindjes die de speen kwijt raken. Misschien is dat wat voor kyan. Verder zou ik hem op zijn eigen kamer doen zonder babyfoon zodat je niet alles hoort en dan valt hij misschien wat vaker uit zichzelf weer in slaap, dat moeten ze ook leren. Uiteindelijk heb je daar het meest aan natuurlijk. Misschien gaat hij dan wel als alternatief op zijn duim zuigen als hij de speen van jou niet krijgt, lekker makkelijk, want die kan hij nooit kwijtraken!! Succes

Hoi inslapen doet Kyan prima. Tuurlijk wel even zijn huilmoment maar verder slaapt hij goed in.
Heb hem tot 3 maanden ingebakend, toen begon het gedoe. Hij wilde zijn armen los hebben. Dus het inbakeren gestopt en dat ging goed.
Daarbij draaid Kyan zich bijna om en dan is inbakeren gevaarlijk, dus geen optie.Daarbij doet hij dit gedrag ook bij inbakeren. Hij doet het in zijn slaap.
Duim zuigen wil ik niet, en deze pakt hij ook niet heel vaak. Speen is makkelijker af te leren dan de duim.

Andere plek is ook geen optie, omdat het in de nacht is, en wij geen andere ruimte hebben voor hem.

Vind het gewoon raar dat hij dit in zijn slaap doet. Hij slaapt al een tijd door en dat is heerlijk. Maar nu is hij aan het rommelen, en hij slaapt tijdens het rommelen.
Misschien een fase, ben benieuwd wanneer die over. Anders ga ik toch even het CB bellen

x

Ons meisje is nu bijna 4 maanden en is 's nachts ook veel onrustiger dan eerst. Eerst sliep ze lekker lang door. Draaien, niet terug kunnen draaien dus boos, huilen, grommen, duimen, speen eruit halen en zelf proberen er weer in te doen wat niet lukt dus boos, oververmoeid, honger, dat zijn hier een beetje de symptomen van deze fase. Alleen geen idee hoe lang die duurt! Heeft iemand niet het Oei-ik-groei-boek? Of staat het daar niet in?
Bij ons slaapt ze op haar eigen kamertje, maar ik sta heel regelmatig te kijken, ben als de dood dat ze zich omdraait en op haar gezichtje in slaap valt, ook al hebben we een Aerosleep matras. Oh en omdat ze nu zoveel drukker is dan heeft ze volgens mij ook veel meer honger, ook 's nachts helaas. Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan