beetje kletsen

A

Anoniem

Guest
wie heeft er zin in om een beetje te kletsen?? ben alleen thuis en v erveel me een beetje!! ja ik weet het, het is mooi weer en je moet buiten zijn maar dat heb ik de hele dag al gedaan
  kus kus

haha, het is inderdaad mooi weer.
En nou zit ik hier op een bloedhete zolder alle berichtjes te lezen......hoe gek kun je zijn.
Maar moet toch zo wel mijn eten klaar gaan maken....haha.
groetjes

ja warm is het wel zit op me kamer languit op bed (handig zo'n laptop)  !! maar ja buiten is het warmer kan de warmte vrij goed buiten houden!! ach en het is zo'n verslaving he!!! alles bij langs lezen

Lekker zo'n laptop zeg! Wij hebben hem op zolder staan, omdat ik zo'n ding in de kamer niet leuk vind en bovenop zolder hebben we plaats.
Wilde eerst buiten een zwembadje wegzetten, maar ben ongi, dus doe maar niet dan he......

Buiten is hardstikke lekker, maar af en toe even naar binnen om de koelte op te zoeken is ook fijn! En even de nieuwschierigheid bevredigen, kan ook geen kwaad... Ik ben waarschijnlijk net zo nieuwschierig als jullie. Ik kwam jullie net al tegen bij de bbarrierse feesten, het gesprekje tussen mamma van 3 en mij... Toch grappig dat jullie je even melden!
Ik lees zelf inmiddels lang niet alles meer. Kan ik niet meer bijhouden met mijn zwangerschapsdementie... (5 weken en 2 dagen al...)
Nee, dat doe ik niet omdat ik anders niet mer voor de computer weg te slaan ben. Is zonde van het mooie weer!

ja had vanochtend een zwembad gekocht van 91 cm diep en 350 cm in het rond maar die is wart lastig op te zetten dus moet ff wachten tot me mannetje er tijd voor heeft om me te helpen dus dat wordt pas zaterdag!! haha

ik lees wel alles maar reageer lang niet overal op!! heb niet overal een andwoord op dus dan hou ik me maar stil!

Haha ik probeer alles nog wel een beetje bij te houden, ook die feesten
Lijkt me heerlijk om zwangerschapsdementie te hebben haha. Maakt dan niks uit dat je dan wat vergeet......
Hopelijk is het volgende week ook nog lekker weer dan kan ik ook gaan zwemmen.

Terug
Bovenaan