beetje laat..maar hier komt t :)

hoi meiden!!

vanavond had ik weer een echo..heb er al 4 gehad..dit was de 5e...en kreeg opnieuw intake..maar dan uitgebreid..haha..heeel appart ;)

eerst naar assistente : bloeddruk gemeten.....goede bloeddruk, gewicht...2 kilo aangekomen..sinds 1e bezoekje daar..

daarna:

naar VK op kantoortje : intake opnieuw na gelopen, over combitest gehad..bloeduitslagen,20wkn echo, en waar bevallen..leuke meid was dat trouwens :) haar nog niet gehad..

daarna:

naar mijn "vaste" VK voor de echo...
en YES!!alles goed...onze uk was flink aan t bewegen..op een gegeven moment..in was de kleine in slaap gevallen..haha..toen ging VK op mijn buik drukken..mijn vriend en ik moesten erom lachen..zegt ze...lachen is ook goed..kijk maar...haha..echt heel grappig..ja zag t helemaal golven op de echo..echt zooo appart!! kindje schrol wakker..hahaha...en toen een goede meting gehad :) we hebben er vandaag weer 3 verschillende opzitten...eerst was t idd 1dec..toen werd t 30nov..en uiteindelijk toen de uk goed "uitgerekt" lag..28nov..VK zei gelijk..zooooo das een grote...VOORDAT alle metingen waren gedaan...dat gaf echt zo'n goed gevoel!! we gaan de middelste meting aanhouden...30nov..dus bij deze...nieuwe datum voor mij :) maar blijf lekker op t dec forum..veelste leuk hier!!en daarbij...we volgen elkaar al vanaf dag 1..dus vind t daarom ook leuker op lekker hier te blijven...

VK zei ook..4% bevalt op de werkelijke uitgerekende dag..

wat we ook allemaal konden zien : maagje was gevuld..dus slokdarm werkt goed :) blaasje was ook gevuld..dus nieren werken ook goed :) hersentjes bestaan duidelijk uit 2 deeltjes..daar kunnen ze weinig over zeggen...maar wel een goed teken..en t hartje was ook prima :) en die hebben we ook kunnen horen!!! super allemaal!!!
al met al...konden ze voor nu geen redenen bedenken waarom t nu nog fout kon gaan!!!! SUPER echo dus :)

wel heb ik blodgroep a-negatief wat inhoud dat ik met 27wkn nog een bloedtest krijg..ze kunnen dan zien watvoor bloedgroep de kleine heeft..is dit negatief...niks aande hand...in dit positief..dan krijg ik een reshusfactor-D prik..als "fop" anti-lichamen..omdat anders..wanneer bloed van kleine uk..gezien kan worden als "bedreiging" voor nu zou dat eigenlijk geen kwaad kunnen..maar voor een 2e zwangerschap wel..dan worden de rodebloedlichaampjes afgestote..en krijgt de "nieuwe" uk bloedarmoede..waardoor het een vroeg geboorte of doodgeboorte kan worden..dus met 30weken een prik dan..en na de bevalling..en dan ik alles prima...

niks ernstigs dus :)

wederom een elle lang bericht..mja..so be it....haha

voor nu superrrr blij!!! 26juni weer heen voor een echo!! en dan alweer snel daarom de 20weken echo...4 weekjes later ofzo :)...wat gaat t snel allemaal joh!!! hahah

voor de meiden die deze week ook echo hebben...hoop ik ook op net zo'n goede echo als die van ons!!!good luck!!

dikke kus happy hilmar!!!

Hé hilmar, ff kort want ik moet eigenlijk gaan slapen ;-) maar wat een heerlijk bericht joh! Super om zo te mogen genieten na zorg en stress! Echt fijn voor jullie! En wat een details kunnen ze al zien!! Krijg nu nog meer zin in mijn echo over 2 weken, hihi.

Nou, slaap lekker, dat lukt vast!

P.s ongelooflijk, het kleintje slaapt al gewoon, wauw... Wat een leventje is het al... ff stil van...

Gefeliciteerd met zo'n mooie echo! En wat konden ze allemaal al veel zien!

Ik heb vandaag weer een echo, ben zo benieuwd! Mijn vriend was er vorige week niet bij dus voor hem wordt dit de 1e echo waarop je een herkenbare baby op ziet!

Gezellig dat je wel bij ons blijft. Het is hier idd veel te leuk! En we zijn ook met een lekkere grote groep.

Ook ik ga nog maar even proberen te slapen. Geniet nog even na van je mooie echo!

Liefs

Lieve hilmar,

Wat ben ik super blij en ook een beetje opgelucht te lezen dat alles goed is!! Heerlijk hoor!
En wat gaaf dat ze al zoveel konden zien. Nou meid, dat zit helemaal goed en dan ben je idd toch verder dan dat je aanvankelijk dacht, helemaal leuk!

En idd....blijf maar lekker bij ons :) Onze super grote, drukke maar vooral heeeeeel gezellige groep!

Geniet ervan! Liefs Lynn.

P.s. wij mogen gelukkig morgen weer ff spieken naar onze ukkies, ben zooo benieuwd. Helemaal na jou verhaal.

oh..huh...ik dacht dat jij gister ook mocht lynn...hmmz..heb ik t vast verkeerd begrepen...

ja ben ook echt super blij!!mijn vriend was er nu gelukkig ook bij...bij 5 weken ook...mja..dan is er eigenlijk nog weinig te zien..dus voor hem gister ook de 1e keer dat hij echt kon zien dat er werkelijk een minime in mijn buik groeit...zo leuk!!hij heeft de hele avond regelmatig aan mijn buik "geaaid" hahah...erg leuk!!

en idd..wat ze allemaal al konden zien...daar viel mijn mond ook van open :)

super fijn allemaal!!

dikke kus

Hoi Hilmar,

Van mij mag je 100.000x zo'n lang verhaal schrijven hoor! Wat een goed nieuws en idd wat een details al. Geweldig. Fijn dat jullie nu gerust gesteld zijn en blij idd maar gezellig bij het decemberforum. Ik ben 1-12 uitgerekend maar ze zeggen ook nog iedere keer 30-11.
Geniet er van meid!!

Liefs,
Annet

P.S. @Lynn: succes morgen en ik hoop dat jouw ukkies ook niet goed willen gaan liggen voor de NT dan kun je lekker lang op het scherm turen naar je kleintjes!

Wat fijn Hilmar en wat leuk dat je zo veel kon zien.
Wij mogen morgen ook weer spieken naar onze uk.
We krijgen de nekplooi meting.
Mijn bloedgroep is ook a negatief en heb bij de zwangerschap van mijn zoon ook zo,n prik gehad. Dat was toen nog bij 30 weken. Bij de bevalling hebben ze uit de navelstreng bloed gehaald en gecontroleerd. Onze zoon is ook negatief, dus ik kreeg na de bevalling geen prik meer. Ook nu krijg ik met 27 weken een bloedonderzoek.

Lekker genieten nu meid.

Liefs, Peet.

Wat geweldig om te lezen dat alles helemaal goed is. Blijft onvoorstelbaar hoe snel die ukkies groeien en wat je op zo een echo allemaal kunt zien. Geniet van het goede nieuws. En het goede weer!

Terug
Bovenaan