A
Anoniem
Guest
ik had gister mijn nod, ik had van te voren al een paar dagen een beetje steken en af en toe een beetje een ongi gevoel in mn buik. Gister avond toen ik thuis kwam van mn werk merkte ik bij het plassen dat ik met het afvegen een beetje bloed had, helder en licht roze. Vanmorgen bij het afvegen een beetje bruinsig slijm. Vanmiddag nog steeds een klein beetje ongi gevoel maar bij afvegen nog steeds een beetje bloed, alleen als ik een beetje naar binnen afveeg ( om het zo maar een beetje netjes te noemen) krijg ik iets meer aan het papiertje???? Ik de huisarten post dan toch maar gebeld voor advies, die zeiden dat het een voorteken voor een aankomende ongie kon zijn. Alleen heb ik dat nooit, meestal heb ik dan bv smiddags een klein beetje bloed en dan een paar uur later gewoon normaal. Toen zei ze dat het misschien dan toch een beginnende zwangerschap zou kunnen zijn omdat je aan het begin ook nog wel eens bloed kan verliezen, en als ik het zeker wilde weten ik maar een test moest doen.
Nou net een test gedaan en die geeft aan dat ik niet zwanger ben tjonge jonge jonge....wat is dit voor een raar gedoe???? Laat me óf zwanger zijn óf gewoon ongie worden en niet van dit vaag gedoe allemaal.