beetje lullig voor mijn man

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ryan zit nu echt in de : ik wil alleen mama fase
Hij vind papa leuk hoor en knufelt er ook mee en doet er gek mee
maar als hij verdriet heeft of moe is of nuilerig dan is het MAMA
ookal ben ik even bezig in de keuken hangt hij aan me been en als mijn man hem dan wilt pakken of roept begint hij nog harder te gillen en huilt zichzelf helemaal overstuur

ik merk dat mijn man zich er niet echt prettig bij voelt en als ik dan zeg pak hem dan ff gewoon op want ik ben bezig dan zegt hij: ja dat wilt hij toch niet en loopt een beetje teleurgesteld weg.

vind dit een beetje zielig voor mijn man en hoop dat Ryan snel even over die fase heen is hoor.ik probeer ook hem te negeren maar het helpt totaal niet.

groetjes moekje

hey moekje!

Heel herkenbaar! Hier idem dito! Het duurt nu een maand of 3 en mijn man moet alles uit de kast halen om ilona aan het lachen te krijgen! Ze hangt, als ze kan, van de morgen tot de avond letterlijk aan mijn been. Ze wil haast met niemand knuffelen, alleen met mama!
Ik vind het ook echt super sneu voor mijn man! 's Avonds, als mijn man op tijd thuis is, geeft hij expres ilona wat extra aandacht, maar tot nu toe zet dat geen zoden aan de dijk!
ik probeer hem maar gerust te stellen dat het 'maar een fase is'!

x miranda

Nu ik jou verhaal zo lees merk ik dat Birgit net als Ryan het zelfde trekje heeft de laatste tiijd... Nog niet   zo heftig, maar in het weekend neemt mijn vriend haar vaak eerder mee naar beneden, en vorige week rende ze een paar ochtenden snel terug naar mij en werd helemaal dramatisch toen ik haar dan aan hem gaf.. eenmaal beneden was t meteen over hoor. Gisteravond was het t zelfde verhaal, want als hij er is doet hij Birgit altijd in bad en normaal loopt ze bij het woord "bad"als naar de deur nu sprong ze om mijn nek!

Idd niet echt leuk voor de papa's.. hopelijk wordt t niet erger en gaat t snel voorbij ja!

Evelien

Hoi Moekje,

Ik weet hoe je man zich moet voelen, want bij ons is het vaak andersom. Vooral bij Eva trouwens, maar ook Bas heeft er een handje van. Zodra papa één teen over de drempel zet, is mama een leuke tweede, maar papa is TOP.
Eva zegt ook altijd: "Papa is de liefste, maar mama is de baas in huis!" Ze mogen gewoon meer van papa en ik ben vaak strenger (waarschijnlijk omdat ik gewoon meer tijd met ze door breng).
Dat is niet altijd leuk, maar ik hoop dat het ooit nog over gaat. En soms vind ik het ook wel even lekker. Roept Bas om papa om 7.00 uur het 's morgens in het weekend, dan draai ik me nog wel een keer om....

Groetjes, Karin

Heel herkenbaar, hier is het ook zo dat als Jennifer verdrietig ofzo dat ze naar mij loopt.
En idd als ik aan het koken ben en tegen vriendlief zeg neem d'r ff mee, heeft ze van die dramatische huilbuien..ik negeer d'r dan, maar leuk is anders.
Vooral voor mijn vriend want die heeft de hele dag gewerkt en wil ff met z'n dochter spelen..... Vaak gaat ze gewoon spelen hoor want hij verzint altijd de gekste spelletjes... maar soms hmmm..

Hopelijk gaat het snel over..

Hier zitten we ook midden in de MAMA fase. Henk vind dat ook niet altijd leuk maar ik moet wel zeggen dat als Maaike dan een keer papa roept Henk haar vaak niet hoort. Ik vind het wel fijn dat ze zo aan me hangt maar kan er bij tijd en wijle ook helemaal gek van worden.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan