beetje moedeloos

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Dag 44 en nog steeds niet ongi. Sinds zaterdag wel wat bruin bij het afvegen, dus hoopte nu eindelijk eens ongi te worden. Helaas, het wil maar niet doorzetten.

Vanochtend weer getest, maar weer negatief. Was een Romed test en de inkt liep een beetje uit, maar durf nu niet met een andere test te testen, bang dat ie weer negatief gaat aangeven en dat is ook geld weggooien.

Wordt nu wel een beetje moedeloos. Voor het eerst in m'n leven zit ik te hopen dat ik ongesteld wordt!

Heb zelfs net de doktersass. gebeld en zei denkt dat dit wel eens m'n eisprong zou kunnen zijn!

Ik wacht nog 2 weken, in de tussentijd ga ik niet meer testen (zegt ze stoer) en hoop over 2 weken ongesteld te worden. Of niet, maar dan wil ik ook voor de verandering een positieve test!

Slepen jullie me door de komende 2 weken? (als ik natuurlijk niet eerder ongi wordt.)

Iedereen die zwanger is en die ik nog niet gefeliciteerd heb.. VAN HARTE!

Groetjes,
Jade

Hi Jade,
Balen joh.
Ik heb zaterdag ook getest (ik zit pas op dag 34) en ook negatief.

Zit dus net als jij te hopen dat ik ongi wordt zodat ik door kan.

Vandaag wel wat gezeur in de buik gehad dus wie weet hoef ik niet al te lang te wachten.

Ik had mezelf voorgenomen morgen te testen. (als 1e keer want morgen ben ik jarig) Maar ja... inmiddels al 3 testen weggegooid. Heb mezelf dus voorgenomen om niet te testen morgen en ook m'n ongi af te wachten.

Maar ja misschien toch nog 1 om het helemaal zeker te weten?!?! Ik zie wel.

M'n gevoel zegt inmiddels dat ik niet zwanger ben maar ja je hoopt toch op een kadootje op je verjaardag.

We zien wel.

In ieder geval succes met wachten meid. Het is zwaar.
Ondertussen moet je je frustraties hier maar uiten! Daar zijn we ook voor toch?!

Groetjes Bieb.

Ik ken dat gevoel. Ik zit inmiddels ook op dat 37 en nog steeds helemaal nix. Test negatief en ongi nergens te bekennen. Ben nu ook aan het hopen dat mijn ongi snel komt, zodat ik enig idee heb hoe mijn cyclus dan is.
Een vriendin van me zei dat het zelf mogelijk is dat ik deze maand helemaal niet ongi word ivm het "afkicken" van de pil.
Wel frustrerend hoor!!! Gelukkig ben ik niet de enige, begon me al af te vragen of ik niet helemaal goed in elkaar stak ofzo!
Succes met hopen en wachten, ik hoop en wacht met je mee!

Groetjes Leeuwinnetje

Hoi,

Eindelijk kan ik weer eens op het forum. Het wilde maar niet lukken!!

Jeetje Jade, Dat duurt lang he!! IK kan me voorstellen hoor, dat je nu eindelijk eens wilt weten wat er aan de hand is.
Nou nog "even" 2 weekjes wachten....

Ik hoop voor je dat er snel "wat uitkomt"!!

Groetjes

Hoi meiden,

Dank jullie wel voor de berichtjes.
Fijn om hier lekker te kunnen spuien.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Jade

Terug
Bovenaan