beetje nerveus voor echo

ik ben nu 11 weken en heb volgende week dinsdag mijn tweede echo. (ik heb 2 miskramen achter de rug) ik heb dus al een keer het hardje zien kloppen maar toch ben ik een beetje bang. ik ben net een week op vakantie geweest en heb wat minder gezond gegeten. is dat erg? ik voel me goed en heb al een klein buikje, maar heb zo'n angst door die miskramen.

xxx jolanda
 
Hi Jolanda,

Het is begrijpelijk dat je zo gespannen bent. Ik denk dat iedere moeder het wel even moeilijk heeft voor een echo, en in jouw geval natuurlijk helemaal begrijpelijk.
Een beetje minder gezond eten kan echt niet zoveel kwaad, de baby pakt wel wat ie nodig heeft, zeggen ze altijd! wat dat betreft is het een parasietje ;-)
Nog even geduld, en dan kun je hopelijk een mooi kindje zien bewegen! (in deze weken groeit er zo snel aan, dat je binnen een week des te meer kunt zien!)

sterkte!
 
dit kan echt geen kwaad. ik heb zelf allergien waardoor ik geen fruit en groente kan eten en hebeeng gezonde dochter op wereld gezet en ze is nu alweer een half jaar
 
Ook ik kan je vretellen dat wat slechter eten geen kwaad kan hoor! Je kindje neemt wat ie nodig heeft en als ie dat niet uit de voeding kan halen haalt ie het wel bij jou vandaan!

Hopelijk veel plezier met de echo!
 
Ik kan me voorstellen dat je toch bang bent.
Ik heb dat nu ook (6 weken), want ik heb in juni ook een miskraam gehad.

Sterkte met wachten en ik hoop dat je een heel mooi hartje te zien krijgt.
 
dat eten kan echt geen kwaad!
en het blijft idd erg spannend,zeker na een miskraam.ik ben ook aan het duimen draaien voor mijn 1e echo 10 nov!heb hiervoor ook een miskraam gehad.
veel succes
 
Terug
Bovenaan