Beetje nerveus...

Hallo allen,

Ben al een week of 2 heel erg misselijk en draaierig. Maakt niet uit of iets eet of drink, nu ben ik afgelopen maandag flauwgevallen, niet pijn gedaan ofzo, maar sinds dinsdag ben ik veel minder misselijk en draaierig. Ik ben het nog wel maar in mindere mate. Nu ben ik benieuwd of meer mensen dit hebben meegemaakt. Dat de symptomen ineens minder zijn??

Ben een beetje bezorgd.

Wendy (8wk en 5dg)

Hoi Wendy,
ik had dat in mijn zesde week, dacht dat het helemaal voorbij was. maar het kan van dag tot dag verschillen en van zwangerschap tot zwangerschap ook. het hoeft dus niets te betekenen, al kan ik me je bezorgdheid goed voorstellen.
flauwvallen heeft vaak met (lage) bloeddruk te maken, iets wat wel kan voorkomen als je zwanger bent. ik heb als advies tegen flauwtes gehad om af en toe wat zouts te eten.
niet te veel piekeren hoor!

Liefs, Sonica

Ik ben het met sonica eens. Ik was ook rond mijn 6e week misselijk en dat is helemaal verdwenen. Maakte mij toen erg ongerust, maar de echoscopiste zei dat je zwangerschapsverschijnselen kunnen verschillen per dag. Maar als je je ongerust blijft maken kan je altijd even met je verloskundige overleggen.

Hoi

Ik ken het verschijnsel. Ik heb mijn hele leven al een lage bloeddruk en last van het draaierigheid. Het helpt om rustig op te staan. Als je je schoenen strikt niet in 1 beweging omhoog te komen, maar rustig aan. Verder altijd iets van crackers of liga meenemen zodat als je je draaierig gaat voelen je iets kan eten.

Liefs,

Heey meiden,

bedankt voor jullie berichtjes. Morgen ben ik thuis dus misschien dat ik dan even ga bellen. Heb anders pas over 2 weken een afspraak en dat is te lang om in spanning te zitten.

Liefs Wendy

Bij mij wisselt het ook met de dag hoor. De ene dag veel vlagen van misselijkheid, maar andere dagen niet. Regelmatig kleine dingetjes eten helpt bij mij wel tegen de misselijkheid.

Terug
Bovenaan