beetje nerveus

Hey meiden,

Nou woensdag de 20 weken echo.
Ben best wel zenuwachtig.
Het is toch een medische echo.

Bij mij op het werk zijn we met z'n vijfen in verwachting.
2 collega's hadden geen goede 20 weken echo.
pff, het onbezorgde is er bij hun echt af hoor!
Zo sneu en spannend is het dan.

Wij gaan tot nu toe uit van het goede, maar in gedachten loop ik toch wat te tobben.
Zal blij zijn als het woensdag 16.30 is, dan hebben we het achter de rug.

Wilde dit even van me af schrijven.

Liefs, Peet

Och meid ik snap wel dat je nerveus bent met minder goede echo's in je werkkring.

Probeer je in de tussentijd bezig te houden, afleiding te zoeken. Succes woensdag. Maar meid het komt wel goed. De meeste echo's zijn goed. En je zult zien dat jou echo super goed zal zijn.

Hoi Peet,

Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt met 2 niet goed echo's in je omgeving. Het is ook idd spannend. Wat Essie4 zegt: probeer wat afleiding te zoeken.

Laat je even weten hoe het woensdag geweest is?

Liefs,

Hai lieve Peet,

Begrijp dat je nerveus bent hoor meid! Wat een heftig verhaal van je collega's, dan heb je idd geen onbezorgde zwangerschap meer maar goed......even aan jezelf denken en we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is, ook al is het een medische echo!

Jammer dat je zo laat moet, zit je misschien stiekem toch de hele dag tegenaan te hikken maar komt goed hoor! Ik denk aan je!

Liefs Lynn.

hey meis

kan me goed voorstellen dat je nerveus bent nadat 2 van de 5 collega;s een slechte echo hebben gehad. mag ik vragen wat er bij die collega;s was?

maargoed betekent niet dat het bij jou ook niet goed zit. probeer het een beetje van je af te zetten en geloof er in dat het bij jullie gewoon dik in orde is :)

voor je het weet is het woensdag meid! :)

liefs xxx

Ah wat shit zeg, ja die 20 weken echo is er niet voor de lol en als ie goed is wel, maar dat weet je niet. Sterkte meid maar ga wel van t positieve uit hoor!!

Hey meid,

Ik snap dat je nerveus bent, het is toch spannend of het goed zit of niet. en nu helemaal als je andere collega's hebt waar ze iets hebben gevonden..

ik ben ook beetje zenuwachtig voor mijn 20 weken echo, zeker omdat ik in het zh een echo zal hebben. heb 3 aug mijn echo

probeer niet teveel te stressen en ik hoop voor julie dat het heel snel woensdagavond is en dat de echo super is geweest!!

sterkte deze week,

liefs

Oh wat vervelend dat je zo nerveus bent. Maar begrijp het wel hoor als je bij 2 van de 5 collega's minder goede berichten hoort.

Maar we gaan er gewoon van uit dat bij jou kleintje alles in orde is! Hoop dat je de komende dagen een beetje afleiding hebt zodat je niet al teveel in de stress schiet!.

Liefs.

Terug
Bovenaan