beetje nerveus

elize81

New member
donderdag komt nu wel dichtbij..dan horen we wanneer we volgende week de keizersnee krijgen als de meisjes niet gedraaid zijn..ergens hoop ik dat het nog vanzelf begint maar denk het niet..en zo wel is het nog maar de vraag hoe en wat...geloof niet dat ze bij bijna 37wk nog draaien!pffff...
 
Ow spannend meid! Kan me voorstellen dat je nerveus bent hoor.....dan worden je meisjes gewoon volgende week geboren!!!! Je hebt het maar mooi volgehouden zeg.

Laat je het donderdag nog ff weten?

Liefs Lynn.
 
Zeker spannend meis! Ik kan me voorstellen dat je nu toch wel een beetje nerveus begint te worden, ik zou me precies hetzelfde voelen....

Laten we hopen dat ze toch nog gaan draaien, (al lijkt me dat nu echt geen pretje meer) en als dat niet zo is, hoe jammer ook dat het dan met een keizersnee moet dan zijn je meisjes er eindelijk! Hoe mooi is dat!!

Liefs!
 
Oh, wow, idd spannend! De kans op draaien lijkt me niet heel groot met 2 van die moppies daar binnen, maar je weet maar nooit...
En anders heb je volgende week gewoon 2 mopjes in je armen!

Heel veel succes!
 
Owh wat spannend zeg! kan me voorstellen dat je hoopt dat ze nog draaien... maarja aan de andere kant dan heb je wel mooi je meiden volgende week in je armen!
 
ik weet ook niet waar ze de ruimte vandaan moeten halen..kan me nog niet voorstellen dat we onze meisies in onze armen hebben volgende week..we horen het morgen..ik laat het jullie weten :) morgen ben ik precies 37 weken..
hoever ben jij Lynn?
 
Ik ben zondag 34 weken maar word sowieso met 37 weken ingeleid. Heb vanochtend nog een echo gehad en de gyn zei dat ik de 37 waarschijnlijk niet ga halen. De twins liggen goed op gewicht dus daar maak ik me geen zorgen meer om. Elke week langer is natuurlijk wel weer mooi mee genomen. Voor mij is het dus nog max 3,5 à 4 weken, als ze niet uit zichzelf eerder komen. Onze twins liggen goed en kunnen niet meer draaien, zei de gyn dus voor mij word het een natuurlijke bevalling, althans zo ziet het er nu wel naar uit.

Succes meid. Ik hou je berichtje moren in de gaten.
Liefs
 
Terug
Bovenaan