Beetje nieuw hier..

Hi Ladies,

Zal me even voorstellen…. Ik ben Cynthia, de mama van Lucas van 2. Heb vorig jaar ook wel eens gereageerd, maar eigenlijk is er een beetje de klad ingekomen om te reageren, al lees ik wel altijd mee.
Was een druk jaar voor ons, einde relatie, nieuwe man ontmoet en we wonen nu met een groot gezin samen. Hij heeft al 3 kinderen, 2 grote meiden van 13 en 10 en een lief, hip jongetje van 4, die zwaar gehandicapt is, zowel lichamelijk als geestelijk. Hij woont de helft van de week bij ons in huis.
Heb na een hoop ellende alles weer op de rit en ik vind het geweldig!
Groetjes,
Cynthia

Hai hai,

Welkom bij de club!!!! Hoop dat je gezellig mee komt kletsen met ons.

En wat een veranderingen heb je mee gemaakt zeg. Je hele wereld even op zijn kop, maar wat leuk dat je weer een lieve man bent tegen gekomen. En wat bijzonder en fijn dat je je ook goed voelt bij zijn familie.

Pittig wel denk ik, een kindje met zo'n zware handicap (ben zelf op gegroeid met een broer die zwaar spastisch is, heb het daar best wel eens moeilijk mee gehad) maar wat goed dat je er zo positief tegenover staat.

Lekker gaan genieten van elkaar deze maand (en altijd natuurlijk!)

Groetjes Fennie en Jente

Hoi!! Zo zo, je hebt heel wat meegemaakt de afgelopen tijd. Fijn dat je nu weer je draai gevonden hebt en gelukkig bent in je nieuwe gezinssituatie.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan