(beetje) nieuw!

hallo allemaal,

Ik reageer voor het eerst op het forum maar ben wel een hele trouwe lezer! Ben zwanger van mijn 4e kindje...langggggg verhaal......de eerste 3 kwamen met hormonen en deze beeb spontaan door de pil heen. Heeft heel wat tranen onzekerheid gegeven, maar we hebben (gelukkig) besloten er voor te gaan. Verder zitten we in een verbouwing en gaan we zo midden februari verhuizen.....
Heb el een extra "spoed" echo achter de rug voor de groei (te klei dachten ze) maar gelukkig was alles helemaal in orde. Ik ben trouwens 27 maart uitgerekend!! En heb ook al een vlokkentest achter de rug (wat een crime...ben geen pieper maar het werd vaginaal gedaan au...au)

Leuk om mee te lezen en ik steek af en toe mijn neus wel om de forumhoek!

Groetjes Fee

Goedenmorgen,

Ik ben 26 maart uitgerekent. en laatst ook een spoedecho gehad, dit omdat ik de kleine niet meer voelde. alles was goed.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... er zijn hier meerdere die de 4e verwachten (ikzelf de 1e)

Hoop voor je dat je voor de bevalling in rustig vaarwater zit ivm verhuizing enzo... Geniet van de laatste 10 week...

Liefs ann

als je het aanpast moet je dat direct te zien krijgen!
Rechts in de hoek boven staat je profiel daar kun je dat aanpassen, hetgeen je dan te zien krijgt, hierboven in die hoek dat is wat hij plaatst als je forumnaam!!

Maar goed, welkom iig, ik ben MJ en ook zwanger van de 4e, ook niet volgens planning,haha, maar heel gelukkig ermee, ben 4maart uitgerekend!
Groetjes MJ

Hai Ann, leuk je bent dus bijna tegelijk met mij uitgerekend! Dan zijn we denk ik de hekkesluiters van het maart forum!

Hai MJ, heb mijn best gedaan het aan te passen. Je zult het resultaat hopelijk zien....leuk dat je ook zwanger bent van de 4e en 4 maart uitgerekend dan kan ik mooi de kunst bij je afkijken bij het reilen en zeilen binnen een groot gezinnetje!

Hey Frederike,

leuk dat je ook mee komt schrijven! Gefeliciteerd met je zwangerschap,

Ik ben Anne 29 jaar en zwanger ben mijn 3e uitgerekend 13 maart. Als het goed ik krijg ik weer een zoontje, hebben al een zoon en dochtertje.

Groetjes Anne

Hoi fee,
Ja ik laat je wel weten hoe het gaat,,haha,, al zullen die eerste weken wel druk worden.
Ik heb trouwens 3jongens en verwacht een meid dit keer, spannend, dat maakt dat het weer voelt als de 1e keer,,haha
Heb jongens meiden??
Liefs

Terug
Bovenaan