beetje ongeduldig!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 39 weken zwanger en ik begin zo ongeduldig te worden. Ik vind het zo moeilijk niet te weten wanneer de bevalling zal beginnen! Hoe voorheen de weken voorbij vlogen, duren ze nu zooo lang. Tis niet dat er niks te doen is, heb genoeg hobby's en het huis moet ook schoon. Maar het hoofd staat nergens meer naar... Hellup, wie steunt mij???

Claudia

Ja, dat wachten hé....tis de kunst om er niet wachten van te maken, maar owee wat is dat moeilijk.
Ik ga mezelf altijd verwennen in die laatste dagen.
We halen lekkere dingen in huis, ik mag nog meer dagdromen van mezelf, koop nog wat leuks voor de baby. Of een nieuwe( NETTE !) pyama voor mezelf voor na de bevalling.
Oh, en ijs eten...heel veel lekker ijs eten, dat vond ik zo heerlijk.
Enne....hobbels rijden, haha.
In de auto stappen met je partner en zoveel mogelijk verkeersdrempels nemen...in de hoop de bevalling op gang te krijgen.
Van de vier kinderen die we nu hebben is dat 1 keer toch echt gelukt!

Succes met de laatste dagen!
Annemieke

Hoi,
Heel bekend hoor! Ik ben vandaag precies 40 weken en ik word moe van al dat gewacht. Alles is gedaan, huis is best netjes, uitgebreid winkelen zit er met zo'n toeter niet meer in en ik wordt gek van de mensen die vragen/bellen etc hoe het gaat en of de kleine er al is... Mijn andere kinderen zijn met 39 weken geboren dus dit kende ik ook helemaal niet.
Op het februari forum is het ook erg gezellig, de ene helft klaagt over het wachten en de andere helft is inmiddels bevallen of aan het bevallen...
zucht,
groet van Else

Goedemiddag dames,

Ik ben van het februariforum en inmiddels 40 weken en 3 dagen zwanger. Echt beu ben ik het nog niet maar kleintje mag nu wel tevoorschijn komen. De eerste 22 weken en 3 dagen heeft hij ook verstoppertje gespeeld en nu dus weer. Dat beloofd wat voor de toekomst.
Je gaat je inderdaad op een gegeven moment stierlijk vervelen. Omdat wij nog niet zolang in Eindhoven wonen, ken ik eigenlijk nog maar weinig mensen hiero en zit ik hele dagen binnen. Een wandeling naar de supermarkt is door de week ook het enige uitje wat ik heb. Normaal werkte ik fulltime maar zit nu al thuis sinds half november.

Zou wel graag mensen willen leren kennen hier in de buurt waarmee ik eens zou willen kletsen, maarja, je kunt niet alles hebben toch?
Ach, nog even doorzetten en dan heb ik weer genoeg omhanden.
Zie er wel naar uit om dat ventje in mn armen te kunnen houden.

liefs,

Annemiek, 40 weken en 3 dagen

Ik kan nu eigenlijk al niet meer wachten tot ons kleintje geboren wordt, maar ja, het is beter als ze nog 'even' binnen blijft. Ik kan me heel goed voorstellen dat de laatste dagen/weken heel lang duren!

Sterkte allemaal!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan