beetje ongerust, wie kan mij geruststellen??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger, maar vanaf nu 2 dagen voel ik niks meer in mijn buik en onderrug.
Verder heb ik ook geen zwangerschapsverschijnselen.
Gisteren was moeders voor moeders hier en toen was de test wel positief.
Komt het vaker voor dat je het niet voelt groeien of zal het vruchtje zijn overleden??
Ik vind het moeilijk om nu positief   te denken. Ik hoop dat iemand kan vertellen dat zijn dit ook had en dat alles goed ging.

Liefs, Sarah

hoi

ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen.
je bent nog maar 6 weken zwanger en eigenlijk voel je het dan nog niet groeien en die rugpijn die kan er ineens volgende week weer wel zitten. en misschien krijg je geen misselijkheid of komt het later. bij mijn zwangerschap voede ik me elke dag anders en ook weer andere klachten.
ik weet het is moeilijk om te zeggen maar probeer er een beetje van te genieten want hoe meer je op alle dingen gaat letten ga je je  alleen maar onzekerder voelen.
blijf positief denken ook al is het soms moeilijk.
nog een fijne zwangerschap

groetjes kristel

Hoi Sarah,

Ik denk dat ik je ook kan geruststellen.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me de eerste 4 maanden nog nooit zo goed gevoeld. Helemaal niet misselijk en ook niet moe, ik was juist heel actief. Nergens geen last van. IK was al eerder bij de dokter omdat ik niet ongesteld was geworden, maar hij vertelde als ik zwanger zou zijn, dan voelde ik dat wel. Dat had ik dus helemaal niet. Toen de test eenmaal positief was heb ik de dagen erna nog 3 testen gedaan. Ikm kon het niet geloven en ik voelde me helemaal niet zwanger. Ik ben het pas gaan geloven toen we met 8 weken dacht ik een echo hebben gehad waarin we konden zien dat er een hartje klopte.
Dus ik herken dit wel van jou. Is dit je eerste?? Het blijkt namelijk dat je bij een 2e zwangerschap veel meer last heb van kwaaltjes. Dat heb ik nu dan ook. Gewoon de normale dingen die er bij horen, maar ik herken dit niet vanuit mijn vorige zwangerschap.
Het is inderdaad toch zo, dat iedere zwangerschap weer anders is.

Nou, gefeliciteerd meid, en geniet van je zwangerschap.

Groetjs, Ris 36w3d

hoi hoi

Toen ik in verwachting was van de eerste voelde ik ook helemaal niets. niet misselijk, niet moe. ik voelde me kiplekker. de eerste keer dat ik wat merkte dat ik zwanger was was toen ze begon te schoppen. (tuurlijk en toen ik een dikke buik kreeg). Maar de hele zwangerschap heb ik geen zwangerschapskwalen gehad, dus ik zou je maar niet meteen zorgen maken. Al kan ik me voorstellen dat je  je daarom zorgen maakt hoor, ik was toen ook heel blij toen ik de echo zag en dat er toch echt een kindje in mijn buik zat wat best wel druk was op dat moment.

heej,

Als de test van moeders voor moeders positief is kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het wel goed zit.
Zelf heb ik trouwens ook nergens last van gehad, alleen met 20 weken een paar dagen een beetje rugpijn en nu heb ik een heel actief kindje dus die voel ik elke dag maar ik heb dus nog steeds nergens last van en ben nu 28 weken zwanger, wees juist blij dat je nergens last van hebt!

Heel veel succes met je zwangerschap!

Brechtje

hoi hoi,

Ik zou me inderdaad niet veel zorgen maken.
Ik heb wel wat last gehad met eten, maar ben altijd moeilijke eter geweest.
Alleen de echo wees uit dat ik zwanger was/ben. En pas met 27 weken voelde ik voor het eerst een burpje en pas met 30 weken ongeveer begon er pas een buikje te komen.
Alles dus rijkelijk laat, maar ben nu aan het aftellen. Verwacht wordt dat de kleine ruim 7 pond weegt, dus het kan echt alle kanten nog op.

Heel veel succes en geniet ervan!
Groetjes Bertine

Hai,

Ik ben nu 8w5d zwanger en heb ook nergens last van gehad alleen af en toe een beetje last van mijn rug maar dat had ik ook voordat ik zwanger was.
De een heeft er vanaf de eerste dag erg veel last van en de ander helemaal niet.
Geen zwangerschap is hetzelfde dus ik zou me niet teveel zorgen maken.
Stress is niet goed voor de ongeboren baby en ook niet voor jou.
Moeders voor moeders wees positief uit dus geniet er lekker van, voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij want 9 maanden gaan heel snel.
Is dit trouwens je eerste kindje?
Succes en geniet ervan.

Groetjes Lindtje.

hoi sarah

ik had ook nergens last van en  ben ook erg onzeker geweest tot ik met 10 weken een echo kreeg en zag dat het hartje klopte en dat er echt wat zat. nu ben ik 31 wk en 4 dg en me zwangerschap verloopt nog steeds met weinig klachten. ik zou zeggen  geniet er van. voor je het weet ben je aan het aftellen.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan