Beetje ongerust

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik weer :)
Ik ben morgen 20 weekjes zwanger en voelde de baby al echt heel goed stampen.
Nu gisteren heb ik hem bijna niet gevoeld en vandaag ook nog maar een paar keer en heel lichtjes,ik weet dat het zo is dat je hem soms een dag niet voeld maar ben toch beetje ongerust.
Nu ga ik straks nog even met men warme handen wat op men buikje liggen want normaal als ik dit doe word hij/zij wel actief dan.
Beetje hopen,ook al is er mss niets om mij zorgen over te maken,toch heb ik een beetje bang,maar ja beetje afwachten he.
Mvg orchideke xxx

He hoi

Ik had dit ook.Bij mijn eerste zw voelde ik mijn zoontje pas met 20 wk voor het eerst en niet iedere dag.Bij deze zw voelde ik mijn kleintje iedere dag vanaf wk 14/15.Ook al was het heel lichtjes wel iedere dag.Tot ik 19 wk was in 1 keer 2 hele dagen niets.Ik was zo bang.Toen na 2 dagen ineens weer beweging.Dit zelfde ook rond 22 wk en nu heb ik soms zoiets van mag het even iets minder?Maar ik zou me niet te veel zorgen maken.Ik heb gehoord dat als je je ergens druk ommaakt de baby ook rustig word.

Hey,

Bedankt voor je reactie.
Ben al wat meer gerust gesteld nu.
Ik was juist in bad geweest en had men warme hand op men buik gelegd en kreeg toch een klein tikje,percies om te zeggen zo van maak je niet druk alles is in orde :)
Volgende woensdag moet ik naar de gyn terug,ben wel benieuwd hoe het er mee is en dat hij het geslacht zou kunnen zien,hoop natuurlijk van wel maar ja even afwachten he.
Is ook de eerste keer dat ik naar hem zal gaan want ging ervoor naar een andere gyn maar ben veranderd want als ik naar deze ga kan ik dichter bij huis bevallen.
Was  vorige keer ook wat teleurgesteld in mijn vorige gyn,heb geen foto'tjes meegekregen en het was zo percies dat hij er snel vanaf wou.
Nu ben ik echt zo benieuwd naar de volgende echo,ook naar de foto'tjes,is altijd zo leuk als je ze meekrijgt en kan je er achteraf thuis nog zo veel naar kijken he :)
Groetjes orchideke

GEEN ZORGEN MAKEN MEID!!

Je bent PAS 20 weken hé!! Zo'n klein frummeltje heeft nog zoveel ruimte in jou buikie dat ie hoogstwaarschijnlijk wel beweegt maar jij het niet altijd voelt. Nu is het zo dat MIJN VK zegt dat als je de kleine 24 uur NIET voelt (dus echt absolute stilte) dat je dan moet bellen.....

Dus geniet maar van elk trapje wat je nu wel voelt (en nog niet pijnlijk is hahaha want dat is het bij mij nu wel)!!

Geniet Ze

X Saskia

Hoi Orchideke,

Maak je maar niet te veel zorgen.
Ik ben vandaag precies 22 wkn  en ongeveer 2 wkn geleden maakte ik me daar ook zo'n zorgen over.
Ik voelde  ook regelmatig schopjes (niet heel erg vaak) en daarna was het een paar dgn doodstil in mijn buik. Wat we ook probeerden, porren aaien etc niets hielp. En na een paar dgn kreeg ik weer een schopje, 1tje maar goed, het was weer iets.

Afgelopen dinsdag hebben we de 20 wkn echo gehad en kleintje was heel erg bewegelijk, het lag  heel erg te trappelen en te draaien  en ik voelde er helemaal niets van.
Wat blijkt nou; de placenta ligt bij mij aan de voorkant en ligt als een soort dekentje over de beeb heen. Als het schopt dan schopt het dus eerst tegen de placenta aan. Vandaar dat ik het dus nog niet heel goed voelt. De beeb heeft nu nog een hele hoop ruimte, dat wordt straks anders als het groter wordt.

Op internet staat dat je de baby nu nog niet constant hoeft te voelen maar vanaf een wk of 27 wel. Dus daar wacht ik dan ook maar op. Ik voel het nu nog steeds niet vaak. Ik kan niet wachten.....

Ik neem aan dat je binnenkort ook de 20 wkn echo krijg. Als je dan ziet dat de kleine het goed doet ben je weer een stuk geruster.
Veel plezier alvast.

Kruimel

Terug
Bovenaan