beetje ongerust

Gisteren hebben we eten gehaald. Zat een standaard salade bij met sla tomaat tonijn en olijven. Na een paar happen gegeten te hebben begon mijn mond te branden en tintelen ook de anderen die dat gegeten hebben begonnen te klagen. Geen flauw idee wat erin gezeten heeft, maar ben bang iets chemisch ofzo. En dan de kans dat dat via het bloed bij mijn kindje terecht is gekomen.....

Hoi Lillian

Wat vervelend zeg, maar je zegt dat je maar een paar happen gegeten hebt, dus geen hele maaltijd. Ik denk dat het dan wel meevalt wat betreft het doorgeven aan de baby. Ik denk dan je eigen lever en nieren dat wel kunnen scheiden van het bloed dan naar de baby gaat. Als je je er echt niet goed bij voelt zou ik gewoon even naar de ha gaan voor de zekerheid, die kan je denk veel meer vertellen.
Succes ermee.

Natalie

Hallo,

Ik weet niet precies hoelang je zwanger bent, maar de kans dat iets schadelijks bij je kindje komt is erg klein.
De placenta werkt ook als een soort filter. En de placenta neemt echt geen schadelijke stoffen op uit jouw bloed!
Dat kan alleen als je een slecht werkende placenta hebt, maar daar moet je niet vanuit gaan......

Gr,
Sonja

Dankje voor jullie bemoedigende woorden. Ja ik had meteen het idee als sigarettenrook en alcohol enzo bij een baby binnen komen zullen nog kwalijkere stoffen wel nog ereger zijn. Ik ben ergens tussen de 7 en 9 weken zwanger (onregelmatige cyclus vandaar dat ik het niet precies weet)
Ik ben vandaag terug geweest naar die zaak om te klagen maar ze verzekerde mij dat het een verse salade was met enkel olie en azijn. Gek hoor azijn die je mond verbrand....maar goed.

Hoi Lilian,

Zouden het geen pepers geweest kunnen zijn, die spaanse pepers? Die doen ze soms door salades heen. Ik kan me voorstellen dat je toch een beetje ongerust was.

Groetjes, Michele

Heb ik ook aan zitten denken maar zat er volgens hun niet in. Alleen sla tomaat tonijn olijven en een olie azijn dressing... Maar goed ik voel me verder prima dus hoop het beste er maar van. Volgende week maandag heb ik mijn echo daarna ben ik pas echt gerust.

Terug
Bovenaan