Beetje ongesteld gevoel en steekjes

Hey,

Ik heb nu al een uurtje wat pijntjes het trekt!
Van de vorige zwangerschap kan ik me het ook nog wel herinneren maar toch,..
Heeft iemand anders dit ook of gehad?

Groetjes Natas

Hoi Natas, ik had dit ook de eerste drie weken, voelde best wel heftig maar toch wel weer anders dan ongesteld worden. Steekjes heb ik niet gehad maar het schijnt dat je baarmoeder gelijk al gaat groeien om zich klaar te maken en dat voel je. Zolang je geen hevige krampen hebt en bloedverlies hoort het er volgens mij bij...lastig he, om je lichaam op een andere manier te leren kennen? Ik heb nu sinds een paar dagen juist dat het allemaal wat minder is geworden - het trekken, het gloeien, moeheid, misselijkheid en pijnlijke borsten. Maar het is er allemaal nog wel...

hé, ik had vorige week ook beetje last van misselijkheid en zo'n trekkend gevoel in mijn onderbuik. Nu voel ik dus helemaal niets meer, ook raar, maakt me toch een beetje ongerust of het dan wel goed zit.

Hoi Nataz,

Ik heb ook wel het gevoel ongesteld te moeten worden, vooral als ik moe begin te worden, maar meestal gaat dit na even rustig aan gedaan te hebben weer over. Steken heb ik wel als ik te snel opsta (van een stoel), vrindin gevraagd hoort er allemaal bij.

groeten Umbra

Pascalle, ik heb hetzelfde: ik voel nu bijna niks meer en natuurlijk vraag je je af of er dan nog wel iets aan de hand is... Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Toen was het oké, dus daar ga ik nu ook maar weer vanuit. Een andere duidelijke aanwijzing is natuurlijk dat je niet ongesteld wordt;) En voor mezelf geldt: moemoemoe. En ik gaap de hele dag door...

Terug
Bovenaan