beetje ongigevoel

A

Anoniem

Guest
Hoiii hoiii,

6 april is mijn NOD.

Heb nu al een beetje het gevoel dat ik ongi moet worden.

Kan het miss een voorteken zijn van een innestelingsbloeding?

Er is nog niks te zien.

Als ik er van uit gaat van wat er voor mij op brabbel staat dan zou morgen de innesteling moeten plaatsvinden.

Wie heeft hier ervaring mee?

Liefs Anouska

Hoi meis,

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Doordat mijn cyclus eerst 26 toen 28 en later 30 dagen was en ik de laatste keer door alle omstandigheden niet echt opgelet heb wanneer ik ongi ben geworden, zou ik nu niet weten wanneer ik het moet worden.
Een dezer dagen, dat wel. Maar het komt maar niet.
Heb de hele dag door scheuten in mijn buik (of ik ongi moet worden) pijn in mijn rug en moe. Maar wat ik al zei, het komt niet.
Heb afgelopen zaterdag getest, die was negatief. Ik heb besloten nu te wachten tot komende zaterdag. Als ik het volhou.....
Dus ik ken je gevoel!

Liefs,
Camel

Hoi Cheranou,

Ik heb precies hetzelfde. Mijn NOD is 7 april en gister had ik steken en kramp in m'n buik alsof ik ongi zou worden. Vandaag voel ik weer niets, ja een beetje moe. Maar ja...misschien is mijn ovulatie een week later of is het toch innesteling...!? Ik weet het niet.

Zoals we allemaal tegen elkaar zeggen maar niet willen horen, we moeten afwachten!

Liefs,
Dompy

Hoi,

Ook ik had er last van, hoopte natuurlijk op innestelingsbloed maar vandaag is het einde van mijn derde week en alle ongi-gevoel is helemaal weg! Ik had veel hoop maar nu ik niks meer voel krijg ik meer het idee dat we voor de volgende ronde moeten gaan, of kan het ook zo zijn dat je wel zwanger bent maar geen kwaaltjes hebt??

Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Het bezorgt ons allen stress en dat is helemaal niet goed voor ons, maar het zal wel gezonde stress zijn....

Afwachten..... het sleutelwoord.....

Meiden, suc6!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan