beetje onsmakelijk

Hallo Meiden,

Hier een beetje een rare vraag misschien, maar Noah ruikt niet al te fris uit zijn mondje. Ik poest 2 maal daags zijn tandjes. S'ochtends naar de pap en s'avonds voordat hij naar bed gaat. Nou ruiken we allemaal smorgens niet naar viooltjes, maar ik vind dat hij naar het tanden poetsen, in de loop van de dag,  ook niet zo geweldig ruikt. Het is niet altijd, maar ik was benieuwd of jullie dat herkennen, bij jullie kleintjes?? Hij eet geen aparte dingen ofzo. Ik begreep dat het namelijk ook van de lever kan afkomen.
Bedankt

Groetjes

hoihoi,

hier gelukkig geen last van.

hoe is zijn ontlasting? je hoort namelijk ook wel eens als mensen (kids) last hebben van hun maag of darmen dat ze dan ook niet echt fris uit de mond ruiken. dan hoeft het niet aan de voeding op zich te liggen, maar is er een afwijking in de vertering.
succes ermee.

ps ging jij nog mee met de wandeling op 28 juni, nog geen reactie gehad

groetjes linda

hey suus

ook ik heb hier geen ervaring mee.
weet wel dat als zijn maagklepje open staat, hij dan ook uit zijn mond kan ruiken.
ga je nou niet gelijk gekke dingen in je hoofd halen hoor!!
zou gewoon even nar het cb of arts gaan. die weten er een stuk meer van dan ik :D

liefs, do

Hallo,

Hier net hetzelfde probleem. Noah heeft ook last van een slecht ruikende adem. Het is niet elke dag maar toch regelmatig. Ik poets ook regelmatig zijn tanden en geef hem ook meer te drinken maar het helpt allemaal niet. Ik ben dus blij met je onderwerp! Het zal toch niet aan de naam liggen zeker !

groetjes,
Els

hahaha, zo'n mooie naam, daar zal het vast niet aan liggen. Het is hier ook niet dagelijks en ook niet dat je het op afstand ruikt ofzo. Ik bedoel hij is een echt knuffelkont en geeft de hele dag kusjes en dan ruik je het niet ofzo. Maar als hij uit zijn bedje komt, dan is het af en toe echt niet zo smakelijk. Ik denk niet dat het iets met zijn maagklepje ofzo te maken heeft, want dan zou het constant zijn. En zijn ontlasting is ook normaal. Nou ja, hij ruikt net als zijn pa en dat is echt niet iets om trots op te zijn... hahaha

Groetjes

hoi,

ik heb hier wel ervaring mee.
Mijn dochter had dit ook heel erg maar, toen bleek ze last te hebben van haar oren en haar neus en keel amandelen.
In haar oren heeft ze toen buisjes gekregen en haar neus en kilamandelen zijn verwijderd en het probleem was voorbij.

Ik weet niet of jullie kindjes hier ook last van   hebben maar dan zou dat een oorzaak kunnen zijn.

Gr Lique

Ik weet inderdaad dat je van keel/neus/oorpijn uit je mond kan ruiken
maar ook door het door komen van tanden en kiezen.
Ik zou me echt geen zorgen maken maar als je het hinderlijk vindt zou ik de ha
gewoon even in zijn mondje laten kijken

groet czaar

Hallo allemaal,
Mijn dochter had dat als ze neusverkouden was. Ze ademen dan in hun slaap met een open mond en dat veroorzaakt die onfrisse geur.
groetjes,
sterretje

Terug
Bovenaan